דיילי טלגרף - Wikiwand
For faster navigation, this Iframe is preloading the Wikiwand page for דיילי טלגרף.

דיילי טלגרף

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דיילי טלגרף
The Daily Telegraph, Daily telegraph
פורמט ברודשיט עריכת הנתון בוויקינתונים
מייסד Arthur B. Sleigh עריכת הנתון בוויקינתונים
בעלים Telegraph Media Group עריכת הנתון בוויקינתונים
עורך Chris Evans עריכת הנתון בוויקינתונים
תאריך ייסוד 1855 עריכת הנתון בוויקינתונים
שפה אנגלית עריכת הנתון בוויקינתונים
מערכת לונדון עריכת הנתון בוויקינתונים
מדינה הממלכה המאוחדת עריכת הנתון בוויקינתונים
ISSN 0307-1235, 0307-269X, 1477-3805
www.telegraph.co.uk
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית OOjs UI icon info big.svg

דיילי טלגרףאנגלית: The Daily Telegraph) הוא עיתון בריטי שנוסד בשנת 1855, ונחשב לעיתון אמין ובעל תפוצה רחבה. עיתון-האחות שלו, סאנדיי טלגרף (The Sunday Telegraph), נוסד בשנת 1961.

היסטוריה

בשנת 1986 רכש איל המדיה קונרד בלק את העיתון באמצעות קבוצת הולינג'ר שבבעלותו (ב-1989 רכש גם את העיתון ג'רוזלם פוסט).[1] בשנת 2004 נמכרה הקבוצה לדייוויד ופרדריק ברקלי, תאומים בעלי אמפריית מדיה בריטית, בעסקה בשווי 1.3 מיליארד דולר.[2]

היקף המכירות היומי הממוצע של הדיילי טלגרף ירד משיא של כ-1.5 מיליון עותקים בשנות ה-80 של המאה ה-20, לכ-360,000 עותקים ביום, נכון לשנת 2018.[3]

על פי סקר של MORI אשר נערך בשנת 2004, 61% מקוראי הטלגרף תומכים במפלגה השמרנית, בהשוואה ל-31% מהאוכלוסייה הכללית.[4]

עובדות כלליות

  • בית המערכת: קנרי וורף, לונדון
  • נטייה פוליטית: שמרני
  • בעלים: סר דייוויד וסר פרדריק ברקליי (sir David & sir Frederick Barclay)
  • עורך: ג'ון בריאנט (John Briant)
מיזמי קרן ויקימדיה תמונות ומדיה בוויקישיתוף: דיילי טלגרף

הערות שוליים

{{bottomLinkPreText}} {{bottomLinkText}}
דיילי טלגרף
Listen to this article