היי! בדף שיחתי שמו לב שהדף הנ"ל לא עודכן מזה זמן רב... האם אפשר לעזור? Ovedc • שיחה • אמצו ערך יתום! 13:34, 5 בנובמבר 2012 (IST)
אופק בהמשך לכך רציתי להציע שתי אפשרויות כדי לסדר שהבוט יעבוד בצורה קבועה:
אתה יכול בלוח הבקרה במתזמן המשימות להוסיף את הבוט שירוץ כל יום בשעה קבועה. אם זה יעבוד לא תצטרך להריץ אותו כל פעם והדף יהיה די מעודכן רוב הזמן (ראה #ערכים חדשים)
חנה הסכימה להריץ את הבוט: אם תרצה שהיא תריץ אותו רק צריך לוודא ששם המשתמש והסיסמה של הבוט לא כתובים בבוט עצמו וניתן להגדיר אותם (או בקריאה מקובץ, או בconsole.readline). אם הבוט מקבל כקלט את שם המשתמש והסיסמה תוכל לשלוח לחנה את התוכנה של הבוט (יחד עם dotnetwikibot.dll) והוראות הפעלה.
הקוד של הבוט הספציפי הזה בנוי כך שאי אפשר להריץ אותו כל פעם, הוא מתבסס על תאריך ההרצה האחרון. אפשר לשנות אותו כך שיכתוב ויקרא את התאריך האחרון מקובץ, אבל אין לי כוח לשנות את זה, יותר קל לי לזכור להפעיל אותו:) יש לי משהו לתקן, ואז אריץ אותו. אני מקווה שאספיק היום. אופקאלף • שיחה • הצטרפו למיזם המקורי! 11:00, 10 בנובמבר 2012 (IST)
אופק, תודה רבה לך שהרצת, אז אנא בקר אותנו ודאג להריץ את הבוט. הוא מאד חשוב לבקרת ערכים חדשים שעברו מדפי טיוטה. חנה Hanay • שיחה • מיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 15:49, 10 בנובמבר 2012 (IST)
הסתכלתי בדף, למרות שכתוב שהוא עודכן ב- 10 בנובמבר, הערכים הרשומים שם הם עד ה- 21 בספטמבר. אנא בדוק. תודה. חנה Hanay • שיחה • מיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 15:51, 10 בנובמבר 2012 (IST)
רק כדי להיות על הצד הבטוח בדקתי, ובהחלט היו ערכים שעברו ממרחב הטיוטות למרחב הערכים אחרי 21 בספטמבר, ואינם מופיעים בדף. תרצה אולי להעביר את הקוד של הבוט למישהו אחר? כבוד - קיפודנחש 01:07, 13 בנובמבר 2012 (IST)
סליחה, חשבתי שהגבתי. כן, יש תקלה בבוט, ואני מתייעץ עם ערן לגבי פתירתה. אופקאלף • שיחה • הצטרפו למיזם המקורי! 15:10, 13 בנובמבר 2012 (IST)
אופק להבנתי הבוט אמור לעבוד עכשיו. אשמח אם תפעיל אותו ואם עדיין יש בעיות אתה מוזמן לפנות אליי. לדעתי כדאי לשנות את הבוט כך ששם משתמש, סיסמה ותאריך יוכנסו כקלט ואז כל אחד יוכל להריץ את הבוט (אם תרצה אוכל להתאים את הבוט בעצמי). ערן - שיחה 16:21, 20 בנובמבר 2012 (IST)
תודה
על "טיפול" בדף המשתמש שלי. --Yoavd - שיחה 22:42, 17 בנובמבר 2012 (IST)
סליחה Hphphpddd - שיחה 15:35, 18 בנובמבר 2012 (IST)
"ויקופדיה"
כאחד שמכיר את ויקיפדיה כמה וכמה שנים, אתה יכול להסביר לי למה ישנם אנשים שקוראים לויקיפדיה ויקופדיה או Wיקיפדיה?? זה משגע אותי שנים! דודג' - שיחה • הצטרפו למיזם המקורי האמין! 16:36, 6 בדצמבר 2012 (IST)
(: אולי תשמח לדעת שאתה לא היחיד שמשתגע מזה, בוויקיפדיה נערך סקר איזו צורה אומרים יותר. ראה כאן. אופקאלף • שיחה • הצטרפו למיזם המקורי! 20:16, 6 בדצמבר 2012 (IST)
לא שמעתי את השם "ויקופדיה" מעולם. וממתי בפרלמנט עורכים סקרים?? --פדיחה • אני רק שאלה • משוב • בואו לפנטז 15:18, 12 בדצמבר 2012 (IST)
מאז שהפרלמנט נפתח. הסקר הראשון בפרלמנט קודם להצבעה הראשונה. קיפודנחש 17:55, 12 בדצמבר 2012 (IST)
חג שמח ומואר
וַתְּאַזְּרֵנִי שִׂמְחָה
חג אורים שמחעם הרבה אור וכמה שפחות קלוריות • כיכר השבת • שיחה • שָׁמוֹר וְזָכוֹר
שלום
שלום, אתה יכול לדבר בעברית, אתה יכול לעזור לשפר את המאמר הזה, תודה על נדיבותך: הבזיליקה של קאנדלאריה.--81.33.121.243 18:40, 24 בדצמבר 2012 (IST)
כשמגיעים לדף דרך דף הפניה, מתחת לכותרת כתוב בפונט קטן אפור "הופנה מהדף X" (למשל היכנס לקוריאה הצפונית שהוא דף הפניה), כש-X הוא שם דף ההפניה עם קישור אליו (קישור מיוחד, שכשלוחצים עליו ומגיעים לדף ההפניה לא מגיעים לדף שדף ההפניה מפנה אליו. בקיצור זה מוסיף לכותרת &redirect=no). --פָדִיחָה • ש\ת 16:57, 21 בינואר 2013 (IST)
ויקינתונים
אהלן אופק.
בזמנו הפעלת בוט ערכים מומלצים. אם אתה עדיין מפעיל אותו, אנא בדוק וודא שהוא עדיין פועל בצורה תקינה אחרי הפעלת ויקינתונים. כדי לבדוק זאת, אפשר פשוט למחוק את כל קישורי הבינוויקי מערך כלשהו (רק לנסיון, מחקתי את קישורי הבינוויקי בלונדון, ונראה שהתבניות תבנית:Link FA ותבנית:Link GA עושות את העבודה, כלומר הבינוויקי המומלצים/טובים עדיין מסומנים, למרות שקישורי הבינוויקי עצמם הוסרו). בברכה, ואל תשכח את סדר העדיפויות הנכון - קודם חיים, אחר כך לימודים, ורק אז ויקיפדיה. קיפודנחש 15:20, 31 בינואר 2013 (IST)
אופק, העתקתי לכאן פנייתי לערן, ואת תשובתו. יצרת משהו ולאחר מכו נעלמת. זאת זכותך כמובן. אבל עכשיו נמצאים לא לכאן ולא לשם. אודה לך אם תדאג למציאת פתרון קבוע לנושא. תודה חנה Hanay • שיחה • מיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 18:34, 2 בפברואר 2013 (IST)
הי ערן, הפעם האחרונה שהדף הזה עודכן הוא 6 בינואר. הפתרון של התלות באופק לא עובד. אשמח אם ימצא פתרון אחר חנה Hanay • שיחה • מיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 13:24, 1 בפברואר 2013 (IST)
שלום חנה, עדיף לפנות לאופק כי הוא המפעיל של הבוט. יש כל מיני פתרונות שאפשר למצוא לזה, כמו לסדר שהבוט יופעל בצורה אוטומטית בתזמון קבוע או להפיץ את תוכנת הבוט כך שגם משתמשים אחרים יוכלו להריצו. בכל מקרה זה מצריך שינויים בקוד של הבוט וצריך לשאול את אופק איזה פתרון הוא מציע לכך. בברכה, ערן - שיחה 22:39, 1 בפברואר 2013 (IST)
ראה שיחה. אשמח אם תעזור Shannen - שיחה 14:35, 14 במרץ 2013 (IST)
לגבי הדף שמחקת?
למה מחקת את הדף:(
כתבתי לך בדף שיחתך. ויקיפדיה היא אנציקלופדיה, ולכן לא כותבים בה ערכים על עצמך. בברכה, אופקאלף • שיחה • הצטרפו למיזם המקורי! 23:06, 23 במרץ 2013 (IST)
פסחח
חג שמח
שבת, חג, חול המועד וחג שני שמייח • כיכר השבת • שיחה • שָׁמוֹר וְזָכוֹר 17:59, 29 במרץ 2013 (IDT)
תודה על מחיקת הקטגוריות המיותרות
ושבת שלום. Virant - שיחה 13:02, 19 באפריל 2013 (IDT)
שלום
אומנם הבעיה הייתה ממזמן אבל הבעיה טופלה וטיפלתי בדף when the sun goes down אתה מוזמן להתרשם ולערוך תודה.
כפי ששמת לב בניסוי שעשית, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. זה עובד. גם אם התכוונת רק לבדוק את אפשרויות העריכה, השינוי שביצעת בדף ויקיפדיה:עריכה טכנית מוצג למשתמשים אחרים שצופים באותו הדף, וחבל. להבא, יש לבצע עריכות כאלה בארגז החול שנועד לתרגול הממשק של ויקיפדיה. ניסויים, השחתות, הבלים, שגיאות וגסויות לא נשארים בדפי ויקיפדיה זמן רב, משום ששינויי הדפים מנוטרים ונבדקים כל העת בשבע עיניים. בכל זאת, בזמן הקצר שיעבור בין השינוי שביצעת בדף לבין תיקונו, עשויים לראות את השינוי קוראיו של הדף, ובכך ייחשפו למידע מוטעה או לדף מושחת, מה שעשוי להטעות אותם.
כדי ללמוד יותר על האתר כדאי לפנות אל דף ברוכים הבאים. שאלות בנושאי תוכן, שלא נמצא להן מענה בדפי העזרה הקיימים בוויקיפדיה, יש להוסיף כאן.
היי, ראיתי שהוסרה לאחרונה מהערך תבנית בעבודה וראיתי את הערך שלך בארגז החול. לדעתי כדאי להעביר למרחב הראשי (לערך) לפחות את הפרקים שסיימת לכתוב. בברכה, ערן - שיחה 23:01, 14 באוגוסט 2013 (IDT)
אני מתלבט, כי אני לא בטוח כמה הערך טוב כפי שהוא כתוב כעת.
עיינתי בארגז החול. לדעתי, אפשר להעתיק את הפרקים הרלוונטיים (בעיקר את כל מה שקשור למלחמה עצמה) אבל כדאי להמשיך לעבוד על הפרקים החסרים. כמו כן, הערה: אני לא בטוח שמנוע המטוס עובד על בנזין. נראה לי שזה קרוסין, אבל אני לא בטוח בכך. גילגמש • שיחה 22:50, 16 באוגוסט 2013 (IDT)
יש כמובן הרבה מאד ווריאציות, אבל בגדול: מנועי בוכנה עובדים על בנזין (יש מספר קטן של מטוסי בוכנה עם מנוע דיזל, אבל זה מיעוט מבוטל), ומנועי סילון על נוזל שנקרא דס"ל ("דלק סילוני") שעשוי רובו או כולו מקרוסין. קיפודנחש 23:05, 16 באוגוסט 2013 (IDT)
נכון מאוד, רק מטוסי הסילון הראשונים היו עובדים על קרוסין, כיום זה לא בשימוש. במנועים. Lirdon - שיחה - הצטרפו למלחמה האווירית 23:10, 16 באוגוסט 2013 (IDT)
ראיתי בערך אזכור לבנזין רק בהקשר של ספינות האוויר הראשונות. התכוונת לזה? אופקאלף • שיחה • הצטרפו למיזם המקורי! 23:14, 16 באוגוסט 2013 (IDT)
לא משנה. חשבתי לשנות את "מנוע בנזין" ל"מנוע בעירה פנימית" כדי לכלול סוגי דלק נוספים, אבל אם בלאו הכי הדלק שהיה בשימוש היה בנזין, כנראה שאפשר להשאיר את זה ככה. מה שכן, אני מציע שתשלים את הערך. אני יכול לתת לך קצת חומר. גילגמש • שיחה 06:15, 17 באוגוסט 2013 (IDT)
אני אשמח. אני חושב שזה יכול לקחת לא מעט זמן, כי אין לי הרבה זמן בוויקיפדיה, אבל זה עדיין יותר טוב מכלום. אופקאלף • שיחה • הצטרפו למיזם המקורי! 11:09, 17 באוגוסט 2013 (IDT)
נתקלתי שוב בערך הזה ונעצבתי כאשר נזכרתי בהודעתך בדף השיחה לפני שנה וחצי. הגיע הזמן להעביר לפחות את הפתיח למרחב הערכים ולהיפתר מן המצב האומלל הקיים היום בערך. Oy • שיחה 18:14, 23 באוקטובר 2013 (IDT)
שלום אופק, אני כותב לך דווקא מכיוון שאתה נמצא באזור הטוב כדי לדבר איתו על הנושא, כמו שמי אני מעריץ הערוץ - ערוץ הילדים, יש לי כמה שאלות לבני הנוער כמוך שהם ויקיפדים, האם אתה מעריץ את ערוץ הילדים, ולמה אתה חושב על דף המשתמש שלי? (בקר בו בבקשה) תודה. ערוץ הילדים - שיחה 14:57, 21 באוקטובר 2013 (IDT)
האקתון חורף - דצמבר 20013
שלום, ברצוני לבקש עזרה בארגון ופרסום של האקתון חורף 20013 מטעם ויקימדיה ישראל שיתקיים ב 26 לדצמבר בקמפוס גוגל.
פרטים לרישום עבור הקהל הרחב יפרסמו בקרוב. עם זאת ברצוני לעניין את חברי קהילה הפעילים באופן אישי ולשאול העם:
את\ה מעוניין להשתתף האקתון?
אם תוכל\י לסייע במשך האקתון להקרים חדשים?
אם תרצה לעזור בהפקת עלון מידע בעברית לגבי התקנות תוכנה MEDIAWIKI?
אם תוכל לעדכן אותי (אורן) או את אמיר לגבי חברי קהילה בעלי קישורים מהרשימה או בעלי רקע דומה.
היי אופק, הסרת את בקשת המחיקה בטרם טופלה. תוכל למחוק את הדף? תודה והמשך ערב נעים, Guycn2 - שיחה 19:26, 30 בדצמבר 2013 (IST)
הסרת הרשאותיך
אופק שלום,
נעלמת מהוויקיפדיה העברית וביצעת 50 עריכות בשנה האחרונה מיוחד:תרומות/Ofekalef דבר זה לא מצדיק את המשך החזקותיך בהרשאות המפעיל שלך. אני מבקש שתסיר אותן. אם לא תעשה כן במשך שבוע מיום זה, אפעל להסרת הרשאותיך על פי ויקיפדיה:ביטול הרשאה. יש לראות בפנייה זו הודעה מקדימה, כמתחייב מהנוהל. גילגמש • שיחה 14:49, 17 במרץ 2014 (IST)
מיזם מקור אמין
אני משתתף חדש, אשמח לקבל מידע. תודה Orieli - שיחה 22:40, 17 במרץ 2014 (IST)
Hot Cat בויקיטקסט
שלום אופק. הגאדג'ט בויקיטקסט לא פועל כראוי (לפעמים פועל ולפעמים לא). ראיתי שאתה יצרת את הדף בויקיטקסט ונודה לך אם תוכל להסתכל ולראות אם אתה מבחין בטעות. תודה, איתן96 (שיחה) י"ט באדר ב' ה'תשע"ד • 16:00, 21 במרץ 2014 (IST)
בהמשך לעריכתך בקליעה (ספורט)-ממתי נהוג לשים תבניות תחזוקה בדפי שיחה? מה ההבדל בין תבנית זו לתבנית:עריכה, תבנית:הבהרת חשיבות עם זמן והתבניות האחרות באותה קטגוריה? ברור לי שלא קבעת את הכללים אבל אתה יודע להפנות אותי למקום שבו הכלל רשום? (ואני לא מדבר על דף השיחה של התבנית ולא על ההמלצה "ניתן לשים בדף השיחה" שמופיעה בדף התבנית). בתודה מראש, Hummingbird°יש לך הודעה°כולי אוזן 00:31, 20 באפריל 2014 (IDT)
את התבנית הזו הוחלט לשים בדף השיחה כי שם מתנהל הדיון על שינוי שם וכן זה לא מידע שצריך לעניין את הקורא. לעומת זאת תבנית שכתוב מיועד לקורא שיבין שהערך לא כתוב בצורה הטובה ביותר וגם מופיע לו שם מה הפגמים. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 10:07, 20 באפריל 2014 (IDT)
אכן. ראה גם את ההוראה בדף התבנית, ואת הדיונים בדף השיחה שלה (שיחת תבנית:שינוי שם שיחת עם זמן#הועבר מויקיפדיה:תבנית/אולם דיונים). בברכה, אופקאלף • שיחה • הצטרפו למיזם המקורי! 10:21, 20 באפריל 2014 (IDT)
קיצור החופשה של Y.B.
שלום ראיתי שהתייחסת להזמנתי לקיצור החופשה של Y.B. אנחנו, בעמותה, חושבים איך לפעול להחזרת עורכים שפרשו. אם יש לך רעיונות נשמח לשמוע אני וחן. תודה לסטר - שיחה 11:00, 24 באפריל 2014 (IDT)
לסטר, מה הפירוש איך? שולחים אליו עו"ד הביתה, עם צו מעצר, וזהו , שבת שלום • חיים 7 • שיחה • כ"ה בניסן ה'תשע"ד • 16:13, 25 באפריל 2014 (IDT)
אופק - אם היינו צריכים להמתין להסרת ההרשאות שלך כדי שתחזור היינו עושים זאת קודם. שמח לראות שאתה מתחיל לחזור. שבת שלום, יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 16:08, 25 באפריל 2014 (IDT)
יונה ב., גנבתי לי את המילים מהראש • חיים 7 • שיחה • כ"ה בניסן ה'תשע"ד • 16:13, 25 באפריל 2014 (IDT)
(-: תודה רבה.
אכן, כמה אירוני שדווקא ביום בו הוסרו הרשאותיי חזרתי (ובעיקר לנטר...).
מה שכן, זה קרה בדיוק בתחילתה של תקופת הבחינות, ומכל הדברים שאני צריך להיזכר, מתווסף לזה גם הצורך לזכור איך הצלחתי להתרכז גם בדברים אחרים חוץ מוויקיפדיה:-) אופקאלף • שיחה • הצטרפו למיזם המקורי! 16:16, 25 באפריל 2014 (IDT)
שאלתך בהכה את המומחה
שכחתי לתייג אותך אז רק אברר שראית את התשובה, בברכה, Nurick - שיחה 19:11, 4 במאי 2014 (IDT)
תודה על ההודעה. ראיתי, אך כבר פחות הבנתי אז אתעמק מאוחר יותר. אופקאלף • שיחה • הצטרפו למיזם המקורי! 19:25, 4 במאי 2014 (IDT)
הצבעתך בשיטת בפרלמנט
שלום, שמתי לב שלא דירגת את כל האופציות בהצבעות שלך. אם אתה לא מדרג את כל האופציות, המערכת מקבלת את הצבעת כאילו שדירגת אותן בסדר לא חשוב. לדוגמה אם יש 4 אופציות ובחרת רק א, אז המערכת רושמת לפניה את הצבעתך כך: א(בגד). ראה הסברים מפורטים שנכתבו על ידי עוזי בהצבעה לגבי שולצה. גילגמש • שיחה 17:52, 8 במאי 2014 (IDT)
שמעתי היום
שאתה מצטיין. חברה שלי הייתה גם בטקס. עכשיו אני שונאת את שניכם. עלה והצלח... • צִבְיָה • שיחה • ט"ו באייר ה'תשע"ד 12:24, 15 במאי 2014 (IDT)
משהו עם מדעי המחשב, לא זוכרת בדיוק באיזה וריאציה. למרות שהיא רק סטודנטית היא כבר עובדת באינטל עם משכורת לא רעה בכלל. ככה זה העולם הזה. • צִבְיָה • שיחה • ט"ו באייר ה'תשע"ד 16:46, 15 במאי 2014 (IDT)
שלום אופקאלף. הלייזר האנושי או הלייזר החי הוא נבל אחד במארוול קומיקס, ו-Zzzax הוא נבל אחר. הענק האדום התמזג עם Zzzax ולא עם הלייזר האנושי (כי, משמו, הוא אנושי). בברכה, השם הוא ווייד ווילסון. - קנטינה 16:06, 19 במאי 2014 (IDT)
אינני בקיא בכך, שחזרתי בטעות ולכן שחזרתי את השחזור (זה קורה לי יותר מדי בימים האחרונים...), מצטער על כך. בברכה, אופקאלף • שיחה • הצטרפו למיזם המקורי! 16:08, 19 במאי 2014 (IDT)
לורן (זמרת)
ערב טוב. מכיר?. ראה שם בשיחה האם לורין או לורן. בערכים הקיריליים כתוב לורין. אני לא הכי מתמצא. החזרתי את ההעברה בפעם הראשונה כי לא היה דיון אבל יכול להיות שהוא צודק. הוא החזיר שוב ואין לי עניין לשחק ב"חתול ועכבר" (-:. תודה מראש, מוטי Assayas • שיחה • 18:53, 21 במאי 2014 (IDT)
היי מוטי,
עקבתי בזמן האחרון אחרי עריכותיו, ובסך הכול נראה לי שהוא די בקי במטֶריה. ספציפית במקרה הזה, היות שהשם לורן נובע מהכינוי שלה Loreen, אני חושב שהוא צודק. ההגייה אמורה להיות "לורֶן". אלדד • שיחה 19:00, 21 במאי 2014 (IDT)
בדקתי עכשיו בבינוויקי. בוויקיפדיה הטורקית הם טרחו לכתוב את ההגייה בפתיח לערך. ואכן, לורן (ההטעמה על ה-לו). אלדד • שיחה 19:19, 21 במאי 2014 (IDT)
חבל שבחרת לנצל את האמון שאנו נותנים במפעילים בדימוס כדי להתבונן מהצד. את העריכות שאנו יכולים לבטל בלחיצת כפתור, מפעילים יכולים למנוע באמצעות חסימה ומחיקה, כך שכוונתך לשבת על הגדר לא תועיל.
הימנעותך הממושכת מריצה לקדנציה נוספת נחשבת להשחתת זמן המנטרים. היא נוגדת את תנאי השימוש באתר, ומהווה עבירה על חוק המפעילים. אנחנו מטפלים במקרים כאלה בחומרה.
אם תימשך ההימנעות, נחסום אותך מיידית מכל עריכה נוספת בוויקיפדיה, כך שגם מנטר כבר לא תוכל להיות.
אם יהיו מקרים של השחתה נמשכת מצדך, אנחנו עשויים לפנות בתלונה לספק התירסים שלך.
לא עקבתי לגמרי לכן לא התערבתי. המחלוקת היא בשאלה האם להוסיף את הפרמטר {{{חתימה}}} שמופיע בתבנית:אישיות בממשל האמריקאי ואת הפרמטר {{{מקצוע}}}? איפה הפרמטר {{{מקצוע}}} הופיע קודם? אופקאלף • שיחה • 11:14, 3 ביוני 2014 (IDT)
לחתימה מעולם לא הייתה תמיכה כנדרש מעולם (זה שמישהו זרק פעם לא אומר שזה קדוש), ואנחנו מסתדרים מצוין בלעדיו כבר שנים. לגבי מקצוע - הוסר גם כן לפני שנים מתבנית אישיות הכללית. אגב, בחתימה יש סיכון מסוים כי ככה אפשר להשתמש בחתימה של האישיות (בהנחה שיש מקור אמין לכך שזו החתימה) כדי לזייף אותה על כל מיני מסמכים. מסוכן מאוד... קוריצה • לול התרנגולות • אהמ • המורשת העולמית. פשוט עולמית! 11:27, 3 ביוני 2014 (IDT)
בכל מקרה, אני מציע לך להפריד בין האיחוד לבין הסרת הפרמטרים האלו. אם כרגע הפרמטרים קיימים בתבנית מסוימת, נוסיף אותה לתבנית הכללית, ולו בשביל להקל על מלאכת האיחוד. לכשיסתיים תהליך האיחוד, ניתן לדון, ללא קשר אליו, בנחיצות הפרמטרים הללו. אופקאלף • שיחה • 11:41, 3 ביוני 2014 (IDT)
דיברתי על תבנית:מנהיג. מכל מקום - מן המפורסמות שלאחר שפרמטר מוכנס לתבנית גם הקב"ה בכבודו ובעצמו לא יוכל להוציא אותו. אין כמובן כל קשר בין איחוד לבין פרמטרים, ואם היה הסבר מדוע אני מניח שאפשר היה להתקדם. והנה אני שואל אותך בעצמי - זה שזה מופיע בתבנית אחרת מחייב להשאיר את זה גם אחרי האיחוד? ממתי באיחוד (ואיחדתי מאות ערכים לאורך השנים) משאירים את כל המידע? מי שרוצה להשאיר את המידע גם לאחר האיחוד יצטרך לשכנע מדוע הוא חשוב ונחוץ מבחינה אנציקלופדית. נורא פשוט. אי אפשר לקבל הכנסה בדלת האחורית של מידע שהוסר. קוריצה • לול התרנגולות • אהמ • המורשת העולמית. פשוט עולמית! 11:55, 3 ביוני 2014 (IDT)
כתבתי לפני התנגשות עריכה: למה אין קשר? אם במקום להשתמש ב{{אישיות}} אתה מחליף את כל המופעים שלה במופעים של {{מנהיג}} הרי שזה שינוי קוד מקור בלבד, ואין סיבה שהוא ישפיע על המידע שיוצג בערך. לכן אם קודם היה פרמטר {{{חתימה}}}, לאחר איחוד הוא עדיין צריך להופיע. אם הוא פרמטר נחוץ או לא, זו כבר שאלה אחרת.
הוספתי לאחר התנגשות עריכה: אז יש כאן שאלה של מטרת האיחוד. האם זה איחוד על מנת לבטל את הבלגן שנוצר משימוש בעשרות תבניות למטרות דומות, או שמדובר על איחוד מידע אנציקלופדי. אני סבור שמדובר דווקא על המצב הראשון. ובשל כך, איחוד הדיונים רק מבלגן אותם.
והנה, אתה עד למשפט שזה עתה אמרת:-) אני חושב שזה לא ממש משנה אם אתה מנסה להסיר אותה מ{{אישיות בממשל האמריקאי}} לפני האיחוד, או שתנסה להסיר אותה מ{{מנהיג}} לאחר האיחוד. אופקאלף • שיחה • 12:09, 3 ביוני 2014 (IDT)
אני מסכים שהשאלה היא אכן מה מטרת האיחוד. רק שבמקום לדון על זה אני נתקל במהלכים כוחניים ובהיעדר הסברים מניחים את הדעת, ועוד מבבק"ש. לאן הגענו... קוריצה • לול התרנגולות • אהמ • המורשת העולמית. פשוט עולמית! 12:11, 3 ביוני 2014 (IDT)
עזוב את עניין הבבק"ש. לפי תחילת הדיון מדובר רק על העניין הטכני. בכל מקרה, השתכנעתי מערן בדף השיחה של התבנית, אגיב שם. אופקאלף • שיחה • 12:51, 3 ביוני 2014 (IDT)
אנונימי ואלבומי אייל גולן
אין לי מושג לגבי האלבומים של אייל גולן אבל כדאי להשוות לדיסקוגרפיה שמופיעה בערך "אייל גולן" ולבדוק את שינוי האנונימי. ראיתי ששחזרת את כל עריכותיו. בברכה, MathKnight ✡ (שיחה) 23:25, 4 ביוני 2014 (IDT)
אתה צודק אבל זה דורש הרבה עבודה ועוד לא היה לי זמן לשבת על זה. בדיקה באתר שירונט מראה שאכן יש לו 15 אלבומים ולא 14 כפי שצוין בנגעת לי בלב, אבל ייתכן שכל הסתירה היא בגלל הגדרה אחרת של אחד האלבומים שם. זו כבר פעם רביעית, לדעתי, שהוא עושה את השינויים הללו ללא מקור (וכבר פעם שלישית לדעתי שנחסם), ובגלל זה חשבתי על חסימה לזמן ארוך. אם יהיה לי זמן אשב על זה מחר, אם כי אני לא בטוח שיהיה לי. אופקאלף • שיחה • 23:31, 4 ביוני 2014 (IDT)
בערך שלו מופיעים 17 אלבומים. בברכה, MathKnight ✡ (שיחה) 23:38, 4 ביוני 2014 (IDT)
טוב, עדיין אין לי זמן לעשות את זה. אולי מתישהו בשבוע הבא. אופקאלף • שיחה • 11:59, 6 ביוני 2014 (IDT)
העורך החזותי יוצר תגית ref כברירת מחדל. לא עדיף לנסות לשנות זאת לפני שבונים בית חולים מתחת לגשר? יזהר ברק • שיחה • ח' בסיוון ה'תשע"ד • 17:50, 6 ביוני 2014 (IDT)
תודה רבה, הייתי בטוח שאיזשהו כלי עושה את זה, אבל לא ידעתי איזה. אפנה לאמיר. אופקאלף • שיחה • 18:03, 6 ביוני 2014 (IDT)
למיטב ידיעתי הוא לא יודע ליצור את התבנית והבוט זה הפתרון לעת־עתה. אנחנו לא היחידים שזה פוגע בהם. זה אמור להגיע מתישהו בעתיד. --אמיר א׳ אהרוני - שיחה 18:24, 6 ביוני 2014 (IDT)
איך יכול להיות שהוא לא יכול לעשות משהו? למה הוא יכול לעשות <ref> בצד אחד ו-</ref> בצד שני אבל לא {{הערה| בצד אחד ו-}} בצד שני? אופקאלף • שיחה • 18:32, 6 ביוני 2014 (IDT)
אני לא יכול לומר שאני ממש מרוצה מזה, אבל זאת פשרה לא רעה. --אמיר א׳ אהרוני - שיחה 19:24, 6 ביוני 2014 (IDT)
אני לא ממש חושב שזו פשרה לא רעה... אבל שיהיה. אופקאלף • שיחה • 13:20, 8 ביוני 2014 (IDT)
אני אוהב בוטים חדשים
זה מעלה ברשימת המעקב ערכים ישנים שלא נגעו בהם שנים (או לפחות מאז הסרת קישורי השפות בעקבות כניסת ויקינתונים לפני שנה וחצי). אני מדבר ברצינות לא בציניות, זה טוב לרענון מהיר של הערכים. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 10:39, 11 ביוני 2014 (IDT)
+1. זו גם הזדמנות להסיר "nowiki" מעצבנים של העורך החזותי בצורה לא סיטונאית, בזכות המסנן שערן יצר. אני חייב לציין שאני מרוצה מוויקינתונים, הבוטים שהיו מוסיפים ומורידים שפות היו פשוט מעיקים. אופקאלף • שיחה • 10:46, 11 ביוני 2014 (IDT)
ההצבעה נראית לי מוכנה. תוכל לפתוח אותה לציבור הרחב? אני לא יודע ב-100% איך עושים זאת. תודה. בורה בורה - שיחה 09:24, 8 ביוני 2014 (IDT)
עוד מעט אפתח. אמנם ברוקולי לא כתב נימוקים אבל גילגמש כן, וגם ככה הנימוקים של ברוקולי נמצאים בדף השיחה, אז זה נראה לי בסדר. אופקאלף • שיחה • 13:20, 8 ביוני 2014 (IDT)
בוצע. אופקאלף • שיחה • 19:41, 8 ביוני 2014 (IDT)
שאלה
שלום אופק,כשלחצתי על גרסאות קודמות ראיתי גירסה של אורי קרימו ראיתי שהיא נמחקה.תוכל להגיד לי את העריכה שלו?. Ronel1 - שיחה 14:44, 13 ביוני 2014 (IDT)
תוכל לפרט? גרסאות קודמות של איזה ערך? אופקאלף • שיחה • 14:45, 13 ביוני 2014 (IDT)
18:30, 24 במאי 2014,תוכל להגיד מה הוא עשה? Ronel1 - שיחה 14:47, 13 ביוני 2014 (IDT)
עכשיו הבנתי. הוא שאל "האם אתה רונאל X?", והנחתי שלא תרצה שידעו את שם המשפחה שלך, למקרה שהוא נכון, ועל כן ביקשתי את הסתרת הגרסה. אופקאלף • שיחה • 14:49, 13 ביוני 2014 (IDT)
הבנתי,אבל למה הוא שאל את זה?. Ronel1 - שיחה 14:51, 13 ביוני 2014 (IDT)
אני לא קורא מחשבות... אופקאלף • שיחה • 14:51, 13 ביוני 2014 (IDT)
וגם,איזה שם משפחה הוא אמר?. Ronel1 - שיחה 14:53, 13 ביוני 2014 (IDT)
לא זוכר. שאל מפעיל כלשהו (במייל, אם אכן צדקתי בנוגע לפרטיות). אופקאלף • שיחה • 14:54, 13 ביוני 2014 (IDT)
תבנית הערה
ראיתי שאתה משנה, תבנית הערה לתבנית rar. רוצה להסביר לי בכמה מילים. שלא אשים הערות שוב ושוב שישונו. המשך ערב נפלא--יעלי 1 - שיחה 20:51, 16 ביוני 2014 (IDT)
שלום יעל,
אני מפעיל בוט שמשנה את תגיות ה-ref ל{{הערה}}. במקום לכתוב <ref> תוכן ההערה </ref>, פשוט כותבים {{הערה|1=תוכן ההערה}}. יש לזה יתרון מבחינת קריאות: תגית ה-ref לרוב גורמת לבעיות כיווניות בחלון העריכה, וזה גם תורם לאחידות. מצד העורך, יותר קל להשתמש בתבנית הזו כי היא לא מצריכה מעבר לכתיבה באנגלית וחזרה. ערב טוב, אופקאלף • שיחה • 21:50, 16 ביוני 2014 (IDT)
בוקר טוב רק המורה שלי קראה לי יעל... אני יעלי. אני באמת עושה הערה ולא raf אז אני לא מפריעה.--יעלי 1 - שיחה 05:30, 17 ביוני 2014 (IDT)
מצטער, אם כך:) מצוין. אופקאלף • שיחה • 11:10, 17 ביוני 2014 (IDT)
פנטומימה
מה ששיניתי זה נכון יותר!
שלום, כאן אנציקלופדיה. קרא את ההודעות בדף שיחתך. אופקאלף • שיחה • 12:55, 17 ביוני 2014 (IDT)
ref
כשאני מנטר, אם אני נתקל ב-ref, אני מחליף ידנית. זה אמנם מרגיש כמו מעשה דבילי, שכן הבוט שלך בסביבה ועושה חיל בנושא - אבל בכל זאת לקחתי לתשומת ליבי את העניין בעקבות הפעילות הבוטית הרבה שפקדה את הערכים שאני כתבתי:-) נ.ב. לי לא אכפת אם אתה קלח תירס עצום מבית אלפא, ובהזדמנות זו שווה להגיד לך תודה על כל פעילותך באתר גארפילד - שיחה 21:09, 19 ביוני 2014 (IDT)
(-: ותודה לך. באופן עקרוני זו לא אמורה להיות תחזוקה שוטפת אלא החלפה חד פעמית (חוץ ממספר החלפות בודדות שיש בדף משתמש:Ofekalef/לבדיקה), אבל הבעיה היא שהעורך החזותי מוסיף תגי ref באופן אוטומטי, כך שאף פעם לא מפסיקות להתווסף התגיות האלו. כשיצא ה-dump הבא אבדוק כמה שאריות נותרו.
אני אמנם לא מחשיב עצמי כתירס בעצמי אלא כאדם המשתמש בתירס על מנת להשמיד את המסורת הגילגמשית המשחיתה ועל מנת לאכוף את החוקים, אך בשל פעילותי זו אני זוכה לעתים לכינויי גנאי מהגילגמש כגון "תירס" וכדומה, ועל כך אינני מצר. תודה רבה. אופקאלף • שיחה • 21:20, 19 ביוני 2014 (IDT)
הרשאות מנטר
לבקשתך, הענקתי לך הרשאות מנטר גם ל"אופק מחוץ לחשבון". אלדד • שיחה 12:40, 25 ביוני 2014 (IDT)
באותה הזדמנות שמתי לב ש"אופק מחוץ לחשבון" הוא בדוק עריכות אוטומטית. אני מקווה שזה בסדר:) (אולי עדיף לנטרל את התכונה הזאת, כי אם מישהו ייכנס לאופק מחוץ לחשבון, הוא יכול...). אלדד • שיחה 14:14, 25 ביוני 2014 (IDT)
לא נראה לי שזה מזיק. בסך הכל הסיכוי שיפרצו לחשבון הזה הוא זעום (זה לא שאני נכנס ממקומות מאוד לא מאובטחים, פשוט לא מהמחשב שלי), וגם אם כן - רואים את העריכות של בדוק עריכות אוטומטית, ואם הן בעייתיות אז מזהים את זה. אגב, מנטרים הם בדוקי עריכות אוטומטית תמיד, לדעתי. אופקאלף • שיחה • כ"ז בסיוון ה'תשע"ד • 14:17, 25 ביוני 2014 (IDT)
כן, נראה לי שאתה צודק, הם אכן בדוקי עריכות אוטומטית. אני חושב שזה נוצר ברגע שהגדרתי אותך כמנטר. אלדד • שיחה 14:20, 25 ביוני 2014 (IDT)
דווקא במקרה הסתכלתי וזה היה שם גם קודם:-) אגב, ראה גם את יומן ההרשאות. מישהו מאוד משוחד נתן לו הרשאת בדוק עריכות;-) אופקאלף • שיחה • כ"ז בסיוון ה'תשע"ד • 14:23, 25 ביוני 2014 (IDT)
"משוחד" זה אנדרסטייטמנט. היות שהלה כבר לא נושא במשרה הרמה, אולי נסיר מן הבובה את ההרשאה הספציפית? אלדד • שיחה 14:30, 25 ביוני 2014 (IDT)
חלילה וחס. חשוב מה היה קורה לו כל הערכים שמחקתי היו משוחזרים הואיל והרשאותיי הוסרו. חורבן והרס, זו התשובה!:) אופקאלף • שיחה • כ"ז בסיוון ה'תשע"ד • 14:37, 25 ביוני 2014 (IDT)
שלום, תודה על התגובה. אינני מבין בזה ואני לא יודע האם המקורות הללו אמינים. האם תוכל לכתוב את דבריך בדף שיחה:כדורגל בקנדה? תודה רבה, אופקאלף • שיחה • כ"ט בסיוון ה'תשע"ד • 14:28, 27 ביוני 2014 (IDT)
התרעת שווא
יש לך מושג למה אני מקבל הודעה שבטלת עריכה שלי על התיקון הזה? בורה בורה - שיחה 18:01, 1 ביולי 2014 (IDT)
כי השתמשתי בכפתור הביטול:) אופקאלף • שיחה • ד' בתמוז ה'תשע"ד • 18:32, 1 ביולי 2014 (IDT)
אחרי שצברנו נסיון אפשר לעבור ליעד הבא... נראה שיהיה הרבה יותר קל. אם זמנך בידך, אכין מפרט. בורה בורה - שיחה 04:51, 11 ביולי 2014 (IDT)
תיקון <br /> המעצבן
יש לך בוט שמחליף את ה-REF. למה הוא לא מחליף גם <br /> ל{{ש}}? בורה בורה - שיחה 06:09, 11 ביולי 2014 (IDT)
כמעט לא אמורים להשתמש בו במרחב הערכים. אני לא יודע האם כדאי לעשות את ההחלפה האוטומטית הזו. אופקאלף • שיחה • י"ג בתמוז ה'תשע"ד • 10:35, 11 ביולי 2014 (IDT)
מה? אני נתקל ב-20 כאלה ביום. בורה בורה - שיחה 10:46, 11 ביולי 2014 (IDT)
כתבתי לפני התנגשות עריכה: אז צריך להסיר אותם:-) במקרים של רווחים בתבניות הם שימושיים, אבל בטקסט החופשי שבערך - הם לא מציינים פסקה נוספת (שני אנטרים כן), ולא יורדים שורה אם זו לא פסקה חדשה... אופקאלף • שיחה • י"ג בתמוז ה'תשע"ד • 10:52, 11 ביולי 2014 (IDT)
כתבתי לפני התנגשות עריכה: מסכם עם בורה בורה, בתבניות רבות כך יורדים שורה. מנוסף יש גם הרבה <br> שבוט ההחלפות לא מחליף תמיד (הסבירו לי את הכלל אבל אני כבר לא זוכר, וגם לא מוצא את השיחה הזו). אם יש אפשרויות לשנות את כולם בצורה אחרת, כדאי לעשות זאת. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 11:00, 11 ביולי 2014 (IDT)
נו מה, יש גבול לגמדות. מה שבוט יכול לעשות, אין סיבה שמישהו יעשה. כן, זה לא יסיר {{ש}} מיותרים בסוף שורה, אבל הערכים בעריכה יהיו קריאים יותר. לא הייתי פונה אליך אלמלא ראיתי שיש לך בוט שכבר עושה את זה. בורה בורה - שיחה 11:02, 11 ביולי 2014 (IDT)
אגב, הערך שעצבן אותי היום היה יעקב אבן חן. אתה יכול לבדוק עליו את הבוט שלך. בורה בורה - שיחה 11:06, 11 ביולי 2014 (IDT)
זה קוד אחר לגמרי (אם כי פשוט מאוד). כשאוריד את ה-dump האחרון אעשה את זה, בינתיים יש לי מחויבויות קודמות. אופקאלף • שיחה • י"ג בתמוז ה'תשע"ד • 11:28, 11 ביולי 2014 (IDT)
ההחלפה של בוט ההחלפות מגדירה החלפה רק אם לפני ואחרי הBR יש טקסט בעברית (אם יש טקסט באנגלית שבאמצע שלו מוסיפים {{ש}} זה יצור בעיה דומה לזו של br בטקסט עברי). ערן - שיחה 11:58, 11 ביולי 2014 (IDT)
ערן, ההחלפה הזאת בוודאות אינה עובדת בתוך הטקסט בתבניות. ראה מלחמת סיני בתבנית מלחמה. אז או שמעדכנים אותה, או שמריצים את הבוט של אופק. בורה בורה - שיחה 05:20, 15 ביולי 2014 (IDT)
מפעיל מערכת
שלום אופק, בהתאם לרצון הקהילה בדיון במפעיל נולד מונית למפעיל. רענן את זכרונך ועשה שימוש נבון בכפתורים. בהצלחה מתניה • שיחה 16:31, 11 ביולי 2014 (IDT)
תודה רבה לכם. חנה, אשתדל בקרוב. אופקאלף • שיחה • ט"ו בתמוז ה'תשע"ד • 12:11, 13 ביולי 2014 (IDT)
אני מבלה לי בחו"ל, חוזר, ורואה לפתע שהביורוקרטים מחלקים הטבות למפעילים חדשים. שערוריה. ואני מצטט: "בהתאם לרצון הקהילה בדיון במפעיל נולד - מונית למפעיל." האם קיבלת גם מפתחות למונית וגם רישיון הפעלה, או רק את הרכב עצמו? Assayas • שיחה • 21:36, 15 ביולי 2014 (IDT)
טרם נמסרה לי המונית, שערורייה! אופקאלף • שיחה • י"ח בתמוז ה'תשע"ד • 21:54, 15 ביולי 2014 (IDT)
אמנם באיחור, אבל מזלטוב! אופק. אני משוכנע שתהיה לך כהונה מוצלחת בתור מפעיל. זו גם ההזדמנות להודות לך על כל פועלך בנושא הניטור. זה גם הזמן לצטט את ג'וני מיטשל "Don't it always seem to go That you don't know what you've got 'Til it's gone" (בגלל המונית) גארפילד - שיחה 15:39, 16 ביולי 2014 (IDT)
על הפיכתך למפעיל, עכשיו ראיתי שמחקת דף. אכן מינוי ראוי. איתן96 (שיחה) ט"ו בתמוז ה'תשע"ד 15:58, 13 ביולי 2014 (IDT)
תודה רבה. אופקאלף • שיחה • ט"ו בתמוז ה'תשע"ד • 16:01, 13 ביולי 2014 (IDT)
מתנצל
שלום אופק,
אני מתנצל שצעקתי עליך שלשום. גילגמש • שיחה 19:36, 13 ביולי 2014 (IDT)
הכל בסדר:) אופקאלף • שיחה • ט"ז בתמוז ה'תשע"ד • 19:43, 13 ביולי 2014 (IDT)
מחיקת הערך "קומסול מולטיפיזיקס"
היי אופק!
אני חדש בכתיבת ערכים, לאחרונה כתבתי את הערך "קומסול מולטיפיזיקס", וראיתי שמחקת לי אותו.
אני לא מבין איך זה עובד, האם אין התראה לפני שמוחקים דפים של אנשים אחרים?
עבדתי עליו קשה מאוד...יש אפשרות להחזיר אותו? להגיד לי אם צריך לתקן משהו? סיבות למחיקה.
אשמח לדעת איך אני מחזיר את הערך "קומסול מולטיפיזיקס" שהרבה מאוד אנשים שאני מכיר, חברות גדולות בארץ ועוד, זקוקים לערך הזה.
תודה רבה על העזרה!!
--מעיין סבן - שיחה 13:25, 15 ביולי 2014 (IDT)
שלום לך,
גילגמש העביר את הערך שכתבת לטיוטה פרטית שלך: משתמש:מעיין סבן/קומסול מולטיפיזיקס. כתוצאה מכך נוצרה הפניה מהערך אל דף המשתמש הפרטי, ואותה מחקתי.
אני מציע לך לפנות לגילגמש על מנת לקבל הסבר על הטעון שיפור בערך. בברכה, אופקאלף • שיחה • י"ז בתמוז ה'תשע"ד • 13:26, 15 ביולי 2014 (IDT)
אני העברתי בעקבות העברה של משתמש אחר. אין לי דעה בסוגיה זו. גילגמש • שיחה 13:35, 15 ביולי 2014 (IDT)
לא ראיתי שמישהו אחר העביר. הייתה בקשה איפשהו? אופקאלף • שיחה • י"ז בתמוז ה'תשע"ד • 13:39, 15 ביולי 2014 (IDT)
אני מושך את ידי מהמשך הטיפול בערך זה. יתכן שטעיתי. תחזירו למרחב הערכים. גילגמש • שיחה 13:40, 15 ביולי 2014 (IDT)
שמי טומא הלא עוול בכפי
בשיחה:טבעונות. דברי הבלע שכתב עליי לאחרונה חדקרן הם שקריים וראויים להימחק (הם וודאי מהווים מעבר על כללי ההתנהגות המקובלים כאן); אני משתמש פעיל מעבר לשנתיים ואני עד היום לא נתקלתי בארסיות כזאת מאף ויקיפד (בארסיות בכלל כמעט לא נתקלתי וגם לא רוב הויקיפדים שהכרתי); אני מבקש ממך באופן אישי לקרוא את הפסקה האחרונה בשיחת הערך; מאסתי בגועליות של משתמש זה, פשוט מאסתי; דף השיחה מלא בה אגב, אבל זה כבר חצה כל גבול של איפוק וקריאות לשלום מצידי. Ben-Natan • שיחה 20:10, 16 ביולי 2014 (IDT)
שלום בן,
כאמור, אני מעוניין לתת לחדקרן הזדמנות להגיב לאזהרה שלי. אם הוא לא יגיב בקרוב, אשקול איך לפעול. אני מקווה שתוכל לסבול את הזמן הזה. אופקאלף • שיחה • י"ט בתמוז ה'תשע"ד • 20:18, 16 ביולי 2014 (IDT)
בסדר גמור, רק קח בחשבון שבנתיים היו תגובות; תגובות אלה אינן מונעות ואינן ימנעו את רצוני למחיקתו של התוכן השקרי והניבזי הזה. אני מתכוון להגיב לתוכן שקרי זה כי שמי הטוב חשוב לי הרבה יותר מכל המיזם המבורך הזה שאני תורם לו בהתנדבות מוחלטת; אם דבריו יימחקו אז מבחינתי שגם תגובתי תימחק. Ben-Natan • שיחה 22:58, 16 ביולי 2014 (IDT)
היי אופק. מקווה שזמנך בידך. לאחר דיונים אינסופיים, הגענו למסקנה מה אנו רוצים לעשות בתבנית:מלחמה. ראה שם. אתה יכול לקרוא את כל הדיון אם אתה חפץ בכך. שתי שאלות לי:
האם יש לך את היכולת הטכנית לכתוב כזה בוט?
במידה וכן, האם תוכל למצוא זמן פנוי לזה?
בתודה. אני מתייג גם את משתמש:Gilgamesh אחד הצרכנים הראשיים של התבנית. בורה בורה - שיחה 05:29, 17 ביולי 2014 (IDT)
שמתי שאלות בינתיים על {{קרב}}, זה נראה בר ביצוע. רק בבקשה בדוק שלא יהיו דברים נוסח "תאריך לידה = לא ידוע" שהיה ב{{אפיפיור}} (מה קורה עם זה, אגב? עדיין מחכה שאתקן?), כי לעבוד בדיעבד הרבה יותר קשה. אופקאלף • שיחה • י"ט בתמוז ה'תשע"ד • 08:52, 17 ביולי 2014 (IDT)
עניתי שם. חשבתי אולי להריץ בוט מקדים שידווח על כל מיני דברים חשודים. נתקן את הערכים לפני הריצה, זה יעזור המון. כל האפיפיורים עכשיו "נופת צופים" ממוספרים בשלשות! עדכנתי את זה בדף השיחה שם. בורה בורה - שיחה 09:50, 17 ביולי 2014 (IDT)
איך הוא יעשה את זה? כלומר, מה ייחשב חשוד? אופקאלף • שיחה • י"ט בתמוז ה'תשע"ד • 14:53, 17 ביולי 2014 (IDT)
למשל נגדיר "תאריך=לא ידוע" זה חשוד. אם זה מקובל עליך להריץ בוט מקדים, אנסה לייצר רשימה. בורה בורה - שיחה 17:48, 17 ביולי 2014 (IDT)
רשימה של דברים חשודים? אם אתה יכול, אז בכיף. אופקאלף • שיחה • י"ט בתמוז ה'תשע"ד • 17:48, 17 ביולי 2014 (IDT)
נשלח לכיוונך, גארפילד - שיחה 09:22, 17 ביולי 2014 (IDT)
היישוב היהודי בחברון
שלום אופק. האלמוני החליף היום את התמונה של מערת המכפלה לתמונה של בית הדסה. איך ייתכן שזה כבר נהפך לגירסה יציבה? נרו יאיר • שיחה • י"ט בתמוז ה'תשע"ד • 12:06, 17 ביולי 2014 (IDT)
שאלתי שאלה דומה בדף השיחה. זה הזוי. בורה בורה - שיחה 12:10, 17 ביולי 2014 (IDT)
כתבתי לפני התנגשות עריכה: תודה על ההערה. בורה והאנונימי לא העירו על זה ולכן לא חשבתי שיש על כך מחלוקת. שחזרתי לגרסה ישנה יותר, אם יש שם שינויים שאינם נמצאים במחלוקת (לדוגמה נקודת גובה 952), אתם יכולים להחזיר אותם. אופקאלף • שיחה • י"ט בתמוז ה'תשע"ד • 12:13, 17 ביולי 2014 (IDT)
לפני העריכות של בורה בורה לא היתה שם שום תמונה. התמונה של מערת המכפלה הורדה יחד עם תבנית היישוב. יש מקום לתמונה הזו, אבל לא בפתיחת הערך, וכך עשיתי. שמתי אותה ליד איזכור המערה. 79.182.38.198 12:15, 17 ביולי 2014 (IDT)
האנונימי אינו אומר אמת. כתמונה של מערת המכפלה - בראש הערך, נמצאת כבר משנת2013 בן נחום - שיחה 14:11, 17 ביולי 2014 (IDT)
כפי שכתבתי, היא הורדה יחד עם תבנית היישוב. מי שטוען שאני לא אומר אמת, הוא זה שלא אומר אותה. ―אנונימי לא חתםמש:אנונימי 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)
בן נחום צודק בכך שהתמונה של מערת המכפלה נמצאת בראש הערך כבר ממזמן, פשוט לאחר שהוא הוסיף את תבנית היישוב ב-30 ביוני, נוצרה כפילות ולכן התמונה שנמצאה בערך הוסרה. אופקאלף • שיחה • י"ט בתמוז ה'תשע"ד • 14:52, 17 ביולי 2014 (IDT)
וזה מתאים לחלוטין למה שכתבתי. בכל מקרה, פתחתי דיון בנושא התמונות בדף השיחה. ―אנונימי לא חתםמש:אנונימי 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)
החלטה שרירותית שלך לגבי "הגירסה היציבה"
לגבי 2 דברים קיבלת החלטה שרירותית, מהי הגירסה היציבה:
כבר ב-2013 הייתה בראש הערך התמונה של מערת המכפלה!!! עד למלחמה הנוכחית. איך זה שאתה משחזר ל"גירסה יציבה" ומשמיט את התמונה???
מה-30 לחודש הקודם ועד ל-16 בחודש זה, היה בראש הערך את התבנית "יישוב". לפי המקובל אצלנו, זה מספיק זמן להיחשב "גירסה יציבה"!
מאתמול יש מלחמות עריכה בעניין בין גילגלמש לויקיפדים אחרים. למה הגירסה היציבה זה מה שגילגלמש התחיל (ושוחזר) מאתמול??? בן נחום - שיחה 14:11, 17 ביולי 2014 (IDT)
כפי שכבר אמרתי לך, עשר פעמים לדעתי, אם יש מחלוקת בערך אתה צריך לדון בדף השיחה ולא צריך לעניין אותך מהי הגרסה היציבה. אם הצדק עמך אז יעברו כמה ימים ואז הגרסה שאתה תומך בה תהיה בערך. כלום לא קרה. אני מתנגד בחריפות לעיסוק המתמיד שלך בגרסאות יציבות למיניהן ומבקש שתפסיק. בנוסף, התוקפנות של ההודעה שלך כאן ממש לא מקובלת עליי.
לעניין הגרסה היציבה, אין שום הגדרה מדויקת לגרסה יציבה, וזה נתון לשיקול דעת. במקרה הזה, שבועיים זה ממש לא זמן מספיק להתקבעות גרסה יציבה לאור העובדה שהערך קיים שש שנים. לגבי התמונה, הסרתי את תבנית היישוב שנוספה על ידך, ומכיוון שהתמונה הייתה רק בתבנית היישוב (קודם הייתה קיימת בערך ואז הוסרה פעם אחת בשל כפילות), כעת אין תמונה שלה. אפשר להחזיר אותה, אני לא יודע להחליט להיכן. אופקאלף • שיחה • י"ט בתמוז ה'תשע"ד • 14:46, 17 ביולי 2014 (IDT)
אני מבקש את סליחתך על הסגנון, אבל הפחדנים שמסתתרים מאחורי "אנונימיות" (כמו זה שבפיסקה למעלה) הצליחו להוציא אותי משלוות רוחי. --בן נחום - שיחה 16:01, 17 ביולי 2014 (IDT)
פרחיה בן משולם
ערב טוב.
אבקש שתחזיר את הערך פרחיה בו משולם. מדובר באחד מגדולי רבני תימן הראשונים, ואחד המעמיקים במחשבה בעם ישראל, על פי דרכו של הרמב"ם. לאחרונה הוצאתי את פירושו לתורה של רבי שלום שבזי הנקרא חמדת ימים (5 כרכים), וגיליתי שר' פרחיה הוא מאבותיו, כי ר' שלום שבזי כותב זאת בעצמו. בברכה, ד"ר ציון בר מעוז. אגב, כבר הוצאתי את הספר בית תפילה לר' שלמה חראזי. לילה טוב.
שלום,
לא הצלחתי להבין על איזה ערך מדובר. הערך אליו קישרת לא היה קיים ולא נמחק על ידי. מעבר לכך, לא ראיתי שמכתובת ה-ip הזו כתבת ערך שנמחק על ידי. אשמח להבהרה. בברכה, אופקאלף • שיחה • כ' בתמוז ה'תשע"ד • 09:19, 18 ביולי 2014 (IDT)
אכן מדובר בערך של הטרול "המומחה/האמת היחידה" והוא נמחק בדין. המומחה, הזהרתי אותך פעמים רבות שתשלם מחיר על ההשתוללות, לא הקשבת, זו התוצאה. אתה יכול להלין רק על עצמך. נרו יאיר • שיחה • כ' בתמוז ה'תשע"ד • 10:49, 18 ביולי 2014 (IDT)
הוא הוכרז מתישהו כטרול? כזה שמוחקים את ערכיו? אני זוכר שהוא נחסם בעבר על התעקשות בהעלאת ערך כלשהו, אבל לא שהוחלט על מחיקה גורפת סטייל ערכיו הבעיתיים של מקסים או האנצ'. נויקלן 13:25, 18 ביולי 2014 (IDT)
למיטב זיכרוני בהחלט כן. הוא התעקש במקרים רבים, לא אחד. אני לא יכול להביא ראיה בגלל דרך הפעולה האנונימית (וזו הסיבה שמלכתחילה הוא בחר בה). נרו יאיר • שיחה • כ' בתמוז ה'תשע"ד • 14:25, 18 ביולי 2014 (IDT)
אני זוכר שההתנהלות שלו הייתה בעייתית, וכשזה קרה הוא מיד נחסם (נדמה לי שהייתי מהמפעילים הבודדים שהתמודדו עימו), אבל היו לו גם תרומות טובות. אני לא זוכר הכרזה כלשהי כטרול, מסוג ההכרזות שאחריהן אין מוצא. הכרזות כאלה נעשות בדרך כלל במזנון או בבירורים, כך שהאנונימיות לא אמורה להוות פקטור. האם הערך הנוכחי שעלה היה תקין מבחינת תוכנו? נויקלן 18:12, 18 ביולי 2014 (IDT)
אתה לא זוכר טוב. אי אפשר לחסום אותו, הוא כותב מכתובות אנונימיות מתחלפות. הוא הטריד במשך זמן רב ובזבז את זמנם של משתמשים רבים, ובסופו של דבר הגנו על הערכים שהייתה לו אובססיה לגביהם. כשהסתיימה ההגנה - הוא חזר לשנות, ואז הגנו שוב. זה בערך מצב הדברים עד עכשיו. אני לא זוכר היכן זה הוחלט (והשיטה שלו מקשה עלינו לעקוב אחר הטיפול בו), אבל מזה זמן ארוך היחס אליו הוא כאל טרול. אני מתנגד לכל עריכה שלו, כמו לכל טרול אחר. יש מחיר להשתוללות. גם אם יפנה למומחים שיגנו על הערכים שלו, אם הם רוצים שיערכו בעצמם. לא הוא. אם יהיה צורך - אפנה בעניין לבירורים כדי שתוכל לקבל הכרזה חגיגית. נרו יאיר • שיחה • כ"ב בתמוז ה'תשע"ד • 01:22, 20 ביולי 2014 (IDT)
אופק, שלום. אני מתנצל, חשבתי שאתה מחקת את הערך. אינני יודע מי עשה זאת. בכל אופן, כל האמור לעיל לא מובן לי, כנראה בגלל שאני חדש כאן. כיצד ניתן לשחזר את הערך? תודה, ציון.
נו, עברנו לטקטיקה חדשה. אני מתנגד לשחזור הערך. איני יכול כרגע לבדוק את כתובת המשתמש כי הערך נמחק, אבל בזמנו היה ברור לי שזה "המומחה". לא הייתי היחיד שסבר כך, משום שלא אני גרמתי למחיקת הערך. נא לפרסם את כתובת המשתמש שהעלה את הערך כדי שנוכל לברר זאת טוב יותר. נרו יאיר • שיחה • כ' בתמוז ה'תשע"ד • 16:49, 18 ביולי 2014 (IDT)
אם כן לא טעיתי. בהנחה שד"ר בר מעוז (אגב, דוקטור למה?) אינו המומחה, נותרו שתי אפשרויות: או שהוא מתחזה לד"ר בר מעוז, או שהוא מפעיל אותו. נרו יאיר • שיחה • כ' בתמוז ה'תשע"ד • 17:20, 18 ביולי 2014 (IDT)
ללא קשר לדיון כאן ראוי לשחזר את הערך. זה היה קצרמר סביר וטוב ואת הגרסה הראשונה שהעלה המשתמש הנ"ל ערכתי אני ומשתמש ותיק אחר. Ben tetuan - שיחה 02:34, 20 ביולי 2014 (IDT)
זהו פרס לטרול. אני רואה עכשיו בשיחת משתמש:האמת היחידה שהוא נחסם לזמן בלתי מוגבל. אני מבקש שהערך יימחק עד למיצוי הדיון. נרו יאיר • שיחה • כ"ב בתמוז ה'תשע"ד • 12:01, 20 ביולי 2014 (IDT)
פירשתי את הודעתו של בן כלקיחת אחריות על הערך, ועל כן לא ראיתי סיבה שלא לשחזר את הערך. על אחת כמה וכמה אם הוא לא הוגדר כטרול אלא רק נחסם. אופקאלף • שיחה • כ"ב בתמוז ה'תשע"ד • 12:26, 20 ביולי 2014 (IDT)
אין סתירה כמובן, הוא גם הוגדר כטרול וגם נחסם לזמן בלתי מוגבל. שחזור הערך הופך את החסימה לצחוק. נרו יאיר • שיחה • כ"ב בתמוז ה'תשע"ד • 17:39, 20 ביולי 2014 (IDT)
לא צריך לשפוך את התינוק עם המים. אני טרחתי למצוא את המאמר המקורי של יוסף קאפח ולהוסיפו לערך ומשתמש ותיק אחר טרח לעשות ויקיזציה. לא צריך למחוק את העבודה והזמן שהשקענו רק כי את הגרסה הראשונה של הערך העלה משתמש חסום (דבר שלא היה ידוע לנו) Ben tetuan - שיחה 19:49, 20 ביולי 2014 (IDT)
יש כללים לטיפול בטרולים. אפשר למחוק את הערך ותעלה אותו אתה. אל תשחזרו ערך של טרול חסום לפרק זמן בלתי מוגבל, כדי שלא יראה בזה דרך פעולה להמשך. נרו יאיר • שיחה • כ"ב בתמוז ה'תשע"ד • 21:00, 20 ביולי 2014 (IDT)
אני רואה בחומרה רבה את שחזור הערך. מחק אותו או שאפעל להסרת ההרשאות שלך. גילגמש • שיחה 21:03, 20 ביולי 2014 (IDT)
נרו יאיר, הוא מעולם לא הוכרז כטרול. אם אתה רוצה שיוכרז כטרול - פתח דיון במזנון. לא חשבתי על הפתרון שמשתמש אחר יעלה את הערך, מבחינתי אין בעיה, אם כי אני גם לא רואה בעיה חמורה במצב הנוכחי כי זה לא הערך שלו. גילגמש, מספיק עם האיומים. אם אתה רוצה שיימחק פנה לבקשות ממפעילים. אם אתה רוצה שהרשאותיי יוסרו, אתה מוזמן להתחיל בתהליך. אופקאלף • שיחה • כ"ג בתמוז ה'תשע"ד • 21:08, 20 ביולי 2014 (IDT)
בקשתך מולאה. גילגמש • שיחה 21:10, 20 ביולי 2014 (IDT)
אופק, על סמך מה אתה מכריז כך? למיטב זיכרוני הוא כן הוכרז כטרול, ודאי שעד עתה נהגו בו כטרול, ובצדק. אבל זה גם לא משנה. לצורך העניין - הוא משתמש שנחסם ללא הגבלה, ובכל זאת עקף את החסימה והעלה ערך. זה לא מספיק? נרו יאיר • שיחה • כ"ב בתמוז ה'תשע"ד • 21:11, 20 ביולי 2014 (IDT)
פעולה זו בלתי נסבלת בעליל. גילגמש • שיחה 21:13, 20 ביולי 2014 (IDT)
אני מקווה שכולם מבינים את האבסורד בהצעה שהערך יימחק רק כדי שאני אעלה אותו כמו שהוא מחדש ושזה לא יעזור בכלום לאף אחד, אבל אין לי בעיה לעשות זאת Ben tetuan - שיחה 21:17, 20 ביולי 2014 (IDT)
לא מעניין אותי אפילו לשנייה מה אתה חושב. יש מדיניות ועליה נקפיד. אופק יקבל את הטיפול המגיע לו בלי קשר. גילגמש • שיחה 21:19, 20 ביולי 2014 (IDT)
בכל מקרה, מכיוון שהערך נמחק על ידי וגם שוחזר על ידי, ראו את העניין כאילו מעולם לא טיפלתי בערך. כל מפעיל אחר מוזמן למחוק אותו על פי שיקול דעתו. אני לא מעוניין למחוק את כל ערכיו של המשתמש כאשר החסימה שלו הייתה מסיבה כל כך צרה (העלאה חוזרת ונשנית של ערך בעייתי). בכל מקרה, אף מפעיל אחר לא מתערב כאן ואף מפעיל אחר לא מחק את הערך במשך החצי שעה שבו הוא היה בבקשות ממפעילים, יש לזה סיבה. אופקאלף • שיחה • כ"ג בתמוז ה'תשע"ד • 21:21, 20 ביולי 2014 (IDT)
נו באמת. המשתמש לא הוכרז כטרול בשום מקום, ואנחנו שופטים ערכים ועריכות ולא עורכים בכל מקרה שהוא לא טרולי מובהק. גילגמש, חבל שקפץ לך הפיוז, אני מציע שתרד מהעץ ותסיר את ההודעה מהמזנון. בבקשה אל תייצר מדיניות יש מאין. מתניה • שיחה 22:10, 20 ביולי 2014 (IDT)
―אנונימי לא חתםמש:אנונימי 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)
אני מחקתי את אופק מהפייס, ולא אקיים איתו קשר נוסף בהמשך לשחזור הערך הזה שהועלה על ידי המומחה. מה שאומר נרו יאיר בעיני המומחה הוא מבחינתי האמת המוחלטת ואין בלתה. פעולה בניגוד לדבריו של נרו יאיר בנושא זה לא מקובלת עלי מראש וללא סייג. פעם אחרונה שכתבתי בדף שיחה זה, אלא אם אהיה מוכרח. גילגמש • שיחה 22:13, 20 ביולי 2014 (IDT)
חונכות
היי אופק, כמו שאולי כבר ראית, אני מחפש חונך וגארפילד הציע לי אותך. אם במידה ויש לך זמן פנוי אשמח אם תסכים. Hollywood9oz - שיחה 19:40, 20 ביולי 2014 (IDT)
אכן, בשמחה.
אני לא ממש מכיר את אופי החונכות שהייתה לך בעבר, אז אתה מוזמן להסביר מהי דרך העבודה המועדפת עליך. הבנתי שהסיכום הוא שאתה מעלה ערכים לארגז חול, ולאחר שאתן הערות, אם יש, תוכל להעבירם למרחב הערכים. אפשר מצדי להתחיל ולראות איך נעבוד עם זה. אופקאלף • שיחה • כ"ג בתמוז ה'תשע"ד • 20:12, 20 ביולי 2014 (IDT)
מעולה. אשמח אם נוכל להמשיך בדרך הזו - אני יוצר טיוטה על ערך כלשהו, אתה עובר עליו ומוודא שהוא עומד בסטנדרטים ובמידה והוא ראוי לעבור למרחב הערכים, אתה מאשר זאת ואני מעביר. Hollywood9oz - שיחה 20:20, 20 ביולי 2014 (IDT)
אני מוכן:) אופקאלף • שיחה • כ"ג בתמוז ה'תשע"ד • 21:08, 20 ביולי 2014 (IDT)
הטיוטה הראשונה כבר נבדקה על ידי החונך הקודם שלי, שאמר שהערך במצב טוב. אני לא יודע אם זה היה אישור להעבירו למרחב הערכים או סתם הערה, אבל אשאיר את זה לך. Hollywood9oz - שיחה 21:26, 20 ביולי 2014 (IDT)
התחלתי לעבור על הערך הראשון. שים לב לתיקונים שאני עושה. בנוסף, השארתי מספר הבהרות, אשמח אם תעבור עליהן. שאלה: מה זה מיקסטייפ בהקשר הזה? אופקאלף • שיחה • כ"ג בתמוז ה'תשע"ד • 21:54, 20 ביולי 2014 (IDT)
כולם חושבים שזה אלבום אוסף אבל זה לא. אני לא יודע בדיוק איך לפרט, זה מיני-אלבום אבל לא כמו EP. באנגלית זה Mixtape, תוכל לקרוא על הערך באנגלית ותבין - (אנ'). אין פירוש מדויק למילה, אז רושמים "מיקסטייפ".
לגבי ההבהרות, תיקנתי. ושאלה: למה שינית את השם בתבנית משם הבמה שלו לשם האמיתי שלו? הרי בכל מקום אצל אמנים בתבנית רושמים את שם הבמה (ריהאנה, לורד, מדונה, ליידי גאגא וכו'). Hollywood9oz - שיחה 22:07, 20 ביולי 2014 (IDT)
כן, הסתכלתי קצת על הערך באנגלית והבנתי שזה לא אלבום אוסף. אקרא ואנסה להבין. זה היה בטעות, התכוונתי לשנות את שם הלידה (כמו בערכים שקישרת אליהם). אתה יכול לתקן:) אופקאלף • שיחה • כ"ג בתמוז ה'תשע"ד • 22:12, 20 ביולי 2014 (IDT)
אוקיי. אם ככה אז הערך מוכן לעבור למרחב הערכים? אה ואם עוד לא קראת את הערך על המיקסטייפ, מציע לך לקרוא את הפסקה "Mixtapes in hip hop" למטה. זה יותר רלוונטי למקרה של רוקי. לפי מה שידוע לי, רוב האמנים שמוציאים מיקסטייפים הם ראפרים. Hollywood9oz - שיחה 22:45, 20 ביולי 2014 (IDT)
עברתי רק על התחלת הערך, מחר אעבור על השאר. לגבי הערות השוליים - האם קראת את כולן, ווידאת שאכן הן מגבות את התוכן שכתוב בערך? לפעמים קורה שהערות השוליים מגבות טענות אחרות (לדוגמה, לפעמים מוחקים משפט ואז הערת השוליים של המשפט עוברת בטעות למשפט שלפניו...). ובכל מקרה, תמיד טוב לעבור שוב ולבדוק שאכן המידע הובן נכון. כמו כן, ראה ויקיפדיה:ביבליוגרפיה וראה שם את הצורה האחידה של הערות השוליים שצריכה להיות. עדיף, לדעתי, לתרגם לפחות את התאריכים. אופקאלף • שיחה • כ"ג בתמוז ה'תשע"ד • 22:52, 20 ביולי 2014 (IDT)
כן. עברתי על הערך וההערות תואמות לתוכן שבערך. ואני לא חושב שזה כל כך משנה התרגום של ההערות שוליים, אבל אם זה הכרחי אתרגם את התאריכים מחר. לילה טוב:) Hollywood9oz - שיחה 23:43, 20 ביולי 2014 (IDT)
סליחה שאני מתערב... אך יש ערכים מומלצים שבהם המקורות אינם כתובים בעברית, זאת כגון סופרמן/[[באטמן], האלק של 2008 ועוד רבים. The Turtle Ninja • שיחה • 23:51, 20 ביולי 2014 (IDT)
זה עדיין לא אומר שזו צורה עדיפה, אבל מילא. זה לא עקרוני.
אדם, סיימתי לעבור על הערך. הוספתי כמה הבהרות. שוב, שים לב לתיקוני הלשון שביצעתי. אני ממליץ לך לקרוא את הדף ויקיפדיה:לשון. בכל פעם שאני קורא אותו אני לומד משהו חדש, ויישומו משפר פלאים את רמת הכתיבה. כמו כן, לדעתי יש מקום לוותר על חלק מהתוכן שבערך, בייחוד בחלק "חיים אישיים". לדוגמה, הפרטים על הקעקועים שלהם לא מתאימים לאנציקלופדיה אלא יותר לאתר רכילותי. לוויקיפדיה האנגלית יש נטייה להגזים בנושאים כאלו.
מצטער שלא עברתי אתמול על הערך, שכחתי מזה. אם אתה רואה שאני מתמהמה אתה תמיד מוזמן לתת לי תזכורת בדף השיחה. אם לא יהיה לי זמן אגיד לך. אופקאלף • שיחה • כ"ד בתמוז ה'תשע"ד • 15:35, 22 ביולי 2014
סבבה. בנתיים שאני מתקן את הערך תעבור על שאר הערכים:) Hollywood9oz - שיחה 15:50, 22 ביולי 2014 (IDT)
כרגע אני חייב ללמוד, אתפנה לזה לקראת הערב:) אופקאלף • שיחה • כ"ד בתמוז ה'תשע"ד • 15:52, 22 ביולי 2014 (IDT)
מעולה, אתה יכול להעביר. אופקאלף • שיחה • כ"ה בתמוז ה'תשע"ד • 20:22, 22 ביולי 2014 (IDT)
יופי, תודה! ראיתי שעברת על הערך Work. לא השארת הבהרות, זה אומר שהוא במצב טוב וגם יכול לעבור? Hollywood9oz - שיחה 21:45, 22 ביולי 2014 (IDT)
ראה דף שיחה:) אופקאלף • שיחה • כ"ה בתמוז ה'תשע"ד • 22:04, 22 ביולי 2014 (IDT)
תבנית
היי אופק, יש לי שאלה לגבי תבנית שקיימת בויקי האנגלית אך אין אותה בויקי העברית. תשים לב שתבניות של מוזיקאים ושחקנים זהים בצבע וברוב התוכן שבתוכן. לדוגמה: בערכים ריהאנה וג'סי ויליאמס יש תבניות צהובות; ריהאנה זמרת וג'סי שחקן. עכשיו תשים לב שבערך האנגלי של הידוענים קיימת תבנית לבנה עם מידע שלא קיים בתבנית הצהובה כגון בן/בת זוג, מספר ילדים, רווח (כסף) וכו'. בנוסף בערך של ריהאנה ושאר המוזיקאים יש הפרדה בתבנית בין חיים אישיים (שם, מקום ותאריך לידה, שנות פעילות) וקריירה מוזיקלית (ז'אנר, חברת תקליטים). בתבנית קיים מידע נוסף שמיועד לדוגמנים, ראה בערך האנגלי של מריים אוזרלי, שאגב בנוסף למידע ה"דוגמני" (גובה), קיים מידע על אזרחותה ומוצאה של הידוענית. עכשיו לשאלה שלי - קיימת תבנית כזאת בויקי העברית ואם לא למה לא?! לדעתי זו תבנית מעולה ומתאימה לכל הידוענים. קראתי איפה שהוא שאפשר בעצם ליצור תבניות בויקיפדיה? זה נכון? Hollywood9oz - שיחה 06:20, 23 ביולי 2014 (IDT)
באופן עקרוני, הגישה השלטת בוויקיפדיה העברית היא הגישה של מיעוט פרטים בתבניות. לכן פרטים טפלים כגון בן/בת זוג לא נכללים בתבניות כאלו. אפשר להציע שינויים בדף ויקיפדיה:תבנית/אולם דיונים אם יש לך הצעה ספציפית (להוסיף את השדות X Y ו-Z או לשנות את הצבע, וכו'). אופקאלף • שיחה • כ"ה בתמוז ה'תשע"ד • 09:28, 23 ביולי 2014 (IDT)
אוקיי. מה הולך עם הערכים?:) Hollywood9oz - שיחה 20:28, 23 ביולי 2014 (IDT)
אופק, אתה עובר על הערכים? תעדכן אותי. Hollywood9oz - שיחה 20:49, 26 ביולי 2014 (IDT)
מצטער, אני לא מדליק מחשב בשבת אז לא ראיתי את התיקונים. אבדוק בעוד שעה-שעה וחצי. רק אעדכן אותך שאני מעוניין שאת הערך השלישי ברשימה תנסה אתה לתקן. תסתכל על התיקונים שעשיתי, תקרא את ויקיפדיה:שגיאות תרגום נפוצות ותנסה לראות האם אתה רואה בו בעיות. זה יתרום לך הכי הרבה. אופקאלף • שיחה • כ"ט בתמוז ה'תשע"ד • 20:51, 26 ביולי 2014 (IDT)
סרט
היי אופק, אם אתה עדיין מעוניין להיות החונך שלי; סיימתי לערוך את הטיוטה משתמש:Hollywood9oz/לחשוב כמו גבר. אתה יודע מה לעשות:) Hollywood9oz - שיחה 16:49, 17 באוגוסט 2014 (IDT)
בוצע, שים לב לבקשות ההבהרה שלי ולתיקונים שעשיתי. אגב, שים לב שבעברית נהוג לא להשתמש בכתב נטוי. אופקאלף • שיחה • כ"א באב ה'תשע"ד • 17:29, 17 באוגוסט 2014 (IDT)
שמתי לב לתיקונים שלך, שינית את השורה "קבלה" ל"הצלחה ביקורות". מה המשמעות של זה? אולי התכוונת ל"הצלחה ביקורתית"? באותה פסקה, שמת הבהרה ("הכוונה מבחינת ההכנסות?"); די ברור לא? חוץ מזה תיקנתי הכל. Hollywood9oz - שיחה 23:23, 17 באוגוסט 2014 (IDT)
היי, זה יצטרך לחכות קצת. במבט ראשון אני רואה שלא תיקנת טוב את המשפט שכתבתי בו "המשפט הזה לא כל כך ברור". אני עדיין לא באמת מבין מה קרה שם. לגבי התחרות וההכנסות, לא כל כך ברור על איזו תחרות מדובר. האם זוהי תחרות רשמית, או רק רשימה של הסרטים שמוכרים הכי הרבה? אופקאלף • שיחה • כ"ג באב ה'תשע"ד • 13:49, 19 באוגוסט 2014 (IDT)
תיקנתי אותו בקטנה אבל לא ממש הבנתי איך להפוך אותו ל"מובן". לגבי התחרות, גם אני לא ממש הבנתי למה הכוונה כי בערך האנגלי לא מצוין על איזה תחרות מדובר, אז החלטתי למחוק את זה ולהשאיר רק "הסרט נשאר במקום הראשון בשבוע השני לצאתו...". אם חוץ מהמשפט שלא הבנת הכל תקין, אולי תשנה אתה את המשפט למובן יותר לפי מה שאתה יודע? כי אני שובר את הראש כבר שעה ולא מצליח לתרגם את המשפט כמו שצריך. Hollywood9oz - שיחה 16:43, 19 באוגוסט 2014 (IDT)
הי חבר'ה, שיניתי את המשפט המוזר שהיה שם. הביטוי שחיפשת אדם היה "להפוך את היוצרות". מרגע שזה התרגום, אני חושב שזה קצת יותר ברור למה הכוונה. כמו כן, צריך לבדוק את הערות השוליים שלך אדם. בדקתי אחת, והיא מובילה ללינק מת. אי אפשר להשתמש בלינקים שאינם פעילים. המשך יום טוב, גארפילד - שיחה 16:55, 19 באוגוסט 2014 (IDT)
תהיה בריא! ולגבי ההערות, באמת שאין לי מושג למה הקישורים מתים. שמתי עכשיו את אותם קישורים בהערות והם עדיין לא מובילים לאתר. Hollywood9oz - שיחה 20:08, 19 באוגוסט 2014 (IDT)
תיקנתי את הקישור. אעבור על הערך עוד מעט ואז תוכל להעביר. אופקאלף • שיחה • כ"ד באב ה'תשע"ד • 10:27, 20 באוגוסט 2014 (IDT)
כן, אתה יכול להעביר. אופקאלף • שיחה • כ"ו באב ה'תשע"ד • 15:51, 22 באוגוסט 2014 (IDT)
המשך חונכות
היי אופק. יצרתי טיוטה חדשה בשם משתמש:Hollywood9oz/Loveeeeeee Song. מה דעתך? Hollywood9oz - שיחה 21:48, 22 באוגוסט 2014 (IDT)
שים לב ש"בעוד ש" מתאים לניגוד, אבל הביקורות שכתבת שם לא נוגדות אחת את השנייה. שים לב שהעברתי משפט פסקה, לפסקה שמתאימה לו יותר רעיונית. אני לא בטוח מהי החשיבות של השיר, אבל אם אתה בכל זאת רוצה להעלות אותו אתה יכול. אופקאלף • שיחה • כ"ח באב ה'תשע"ד • 21:43, 23 באוגוסט 2014 (IDT)
היי אופק. לפני כמה חודשים יצרתי את הערך "The Monster Tour". מהר מאוד הוא הוא הועבר על ידי משתמש ואוחד לערך "The Marshall Mathers LP 2". בדף השיחה של הערך הוחלט שלאחד אותו לערך של האלבום ולחכות שיתחיל כדי לראות אם מגיע לו ערך עצמאי במידה והטור יצליח. ובכן, הטור הגיע לסופו ובהחלט הפך להצלחה כצפוי, ומעבר לזה עשה היסטוריה בכך שהיה "טור משותף" (אמינם וריהאנה) בין הראשונים עם רווח מרשים. אני חושב שהגיע הזמן להפוך את הערך לעצמאי כמו שמגיע לו. כמובן שצריך לערוך אותו עוד ולמלא אותו במידע ואשמח לעשות את זה. בערך של האלבום החליטו לצמצם בפרטים מכיוון שאוחד, הוספתי טבלה למועדים. מה אתה אומר? Hollywood9oz - שיחה 17:49, 25 באוגוסט 2014 (IDT)
אם אתה בטוח שהוא אכן הצליח וכעת בעל חשיבות כערך עצמאי, תוכל להניח {{לפצל}} על הערך The Marshall Mathers LP 2, ולראות האם יש הסכמה שיהיה לו ערך נפרד (פתח גם דיון בדף השיחה של אותו ערך). אופקאלף • שיחה • ל' באב ה'תשע"ד • 11:27, 26 באוגוסט 2014 (IDT)
עשיתי את כל זה אבל אף אחד לא מגיב. איך מישהו אמור לדעת שפתחתי דיון בדך שיחה? Hollywood9oz - שיחה 15:02, 27 באוגוסט 2014 (IDT)
טוב, לא נתת להם מספיק זמן. יום זה זמן קצר מאוד במונחי דיונים. אתה יכול לכתוב על כך בדף ויקיפדיה:לוח מודעות, ואז צריך לחכות. אם לא יהיו התנגדויות זמן מה (נאמר שבוע), תוכל לבצע את הפיצול. אופקאלף • שיחה • א' באלול ה'תשע"ד • 15:55, 27 באוגוסט 2014 (IDT)
אופק היי. יצרתי את הערך משתמש:Hollywood9oz/My Everything לפני זמן מה. הערך עוסק באלבום ויצרתי אותו כשהוא עוד לא יצא לאור, וזאת הסיבה שהחונכת לשעבר שלי לא אפשרה לי להעביר אותו למרחב הערכים והציעה לי שנחכה עד שייצא. לפני שבוע הוא יצא והייתי רוצה להעביר אותו למרחב הערכים. Hollywood9oz - שיחה 11:03, 28 באוגוסט 2014 (IDT)
בוקר טוב. מה עם הצלחת האלבום? לאן הוא הגיע במצעדים? נראה שאפשר להעביר אותו, אבל הייתי בודק אם יש עוד מה לעדכן. אופקאלף • שיחה • ב' באלול ה'תשע"ד • 11:08, 28 באוגוסט 2014 (IDT)
בנתיים אין עוד פרטים על הצלחתו כי הוא יצא רק לפני 5 ימים. בשבוע הבא יהיה מה לכתוב. מלבד זה היה מה לערוך ואפשר להגיד שהערך מוכן. אני כמובן אדאג לעדכן את ההצלחה המסחרית שלו ברגע שיהיה מידע על כך. Hollywood9oz - שיחה 11:55, 28 באוגוסט 2014 (IDT)
אתה יכול להעביר. אופקאלף • שיחה • ג' באלול ה'תשע"ד • 23:15, 28 באוגוסט 2014 (IDT)
היי אופק. מישהו שם תבנית בערך My Everything, שאפשרת לי להעביר למרחב הערכים וטוען שהוא סובל מתרגמת. איך אני יכול לדעת מי שם את התבנית? ולמה? Hollywood9oz - שיחה 15:32, 30 באוגוסט 2014 (IDT)
פניתי אליו בדף שיחתו. אתה יכול לעבור על היסטורית הגרסאות ולבדוק מי הציב אותה. אופקאלף • שיחה • ה' באלול ה'תשע"ד • 20:05, 30 באוגוסט 2014 (IDT)
היי אופק. עבר יותר משבוע ואף אחד לא הגיב בפסקה שכתבתי בדף השיחה שיחה:The Marshall Mathers LP 2, לחכות עוד קצת או שלהעבירו לערך עצמאי? מה לגבי התבנית בערך My Everything, שמתי לב שהיא עדיין שם. דיברת עם מי ששם אותה, ביררת למה? Hollywood9oz - שיחה 14:20, 3 בספטמבר 2014 (IDT)
היי, תן עוד קצת זמן לסיבוב ההופעות, ולגבי התבנית, הוא טרם הגיב. עד אז, אני ממליץ שתפנה מלוח המודעות לערך, ותבקש חוות דעת לגבי האם יש צורך בתבנית שכתוב בערך הזה. אופקאלף • שיחה • ח' באלול ה'תשע"ד • 15:20, 3 בספטמבר 2014 (IDT)
לא הבנתי, לבקש חוות דעת בלוח המודעות או בדף השיחה של הערך? Hollywood9oz - שיחה 18:24, 3 בספטמבר 2014 (IDT)
לוח המודעות. אופקאלף • שיחה • ט' באלול ה'תשע"ד • 19:01, 3 בספטמבר 2014 (IDT)
עד מתי?
אהלן אופק, יש לך מושג עוד כמה זמן אני אהיה תחת חונכות? Hollywood9oz - שיחה 21:45, 10 בספטמבר 2014 (IDT)
אסתכל מחר. אגב, עשה טובה - פתח פסקה חדשה בפעם הבאה, אני מבלה זמן רב בניסיון להגיע לפסקה המתאימה:-) אופקאלף • שיחה • כ' באלול ה'תשע"ד • 23:05, 14 בספטמבר 2014 (IDT)
היי, זה יתעכב עוד טיפה אם זה בסדר, כי יש לי מבחן גדול ביום חמישי. אופקאלף • שיחה • כ"א באלול ה'תשע"ד • 14:19, 16 בספטמבר 2014 (IDT)
כוכב זה מוענק לך כאות תודה בשמי, ואני בטוח שגם בשם כל שאר הויקיפדים, על פעילות המפעילות המסורה והניכרת במיוחד שלך. תודה, כן ירבו כמוך . The Turtle Ninja • שיחה • 21:57, 20 ביולי 2014 (IDT)
תודה רבה לך:) אופקאלף • שיחה • כ"ג בתמוז ה'תשע"ד • 22:03, 20 ביולי 2014 (IDT)
אתה מבין בזה? יכול לכתוב כזה? חשבתי שאחד כזה יחשב לנו את "משך הקרב". וברגע שזה יהיה, אז גם נוכל להכניס בתבניות אישים חישוב אוטומטי של הגיל בעזרת תבנית:גיל. בורה בורה - שיחה 20:51, 21 ביולי 2014 (IDT)
לצערי לא. בטח ערן או קיפוד יכולים. אופקאלף • שיחה • כ"ד בתמוז ה'תשע"ד • 09:32, 22 ביולי 2014 (IDT)
האתגר העיקרי הוא "לפענח" תאריכים: למשל, ה-35 במאי 1921 יכול להיכתב כ
35 במאי, 1921
35 במאי 1921
35 מאי, 1921
35 מאי 1921
מאי 35, 1921
מאי 35 1921
35.5.1921
35/5/1921
35.05.1921
35/05/1921
אולי רק השנה ידועה, נניח 1147
בטח בעוד כמה צורות ששכחתי.
האתגר הוא להחליט מה הם הפורמטים ה"חוקיים", ואז לכתוב יחידה קטנה בלואה שהופכת כל תאריך כזה לתאריך ממש.
האתגר הבא הוא להחליט איך מציגים משך זמן: נניח 37 ימים - האם "37 ימים", או "חמישה שבועות" או "מעל חודש"? ואיך 233 ימים? 1572 ימים? (מזכיר הלצה עתיקה: מישהו פעם תרגם את שם ספרו של פרנץ ורפל, "ארבעים הימים של מוסה דאג כ"חודש ושליש של מויש'לה פיש". אחרי שהדברים הללו ברורים (בעיקר השאלה הראשונה, של פורמט חוקי לתאריך), כנראה שלכתוב את היחידה המתאימה זה לא נורא קשה. אפשר לתת את זה כאתגר לקורא... קיפודנחש 19:31, 23 ביולי 2014 (IDT)
קיפודנחש, "האתגר השני" הרבה פחות בעייתי מששמנו את התאריך בפורמט תקני 25 במאי1921. פשוט משתמשים בתבנית:הפרש תאריכים והיא כבר מסדרת את זה. התבנית תסתדר עם עם 1147. אני לא חושב שיש כזה ערב רב של תאריכים בתבניות. עוד מעט נדע, אחרי שאופק יכין את הבוט המקדים שביקשתי. בכל אופן, אני מסכים שיש לכתוב את היחידה שתענה על כל הצרכים, ביחוד עכשיו, שאנו רוצים להכניס את זה גם בתבניות האישיות השונות. מי שכתב "אשף תבניות"ת מה זה בשבילו לכתוב יחידה כזו...? בורה בורה - שיחה 19:40, 23 ביולי 2014 (IDT)
פרחיה בן סימון
אמנם הבטחתי לא לכתוב, אבל אחרוג באופן חד פעמי. חנה עשתה את מה שאתה היית אמור לעשות. יותר מזה אני לא מעוניין לומר ואני לא חוזר בי ממה שאמרתי. אשתדל להמנע מהודעות נוספות. גילגמש • שיחה 09:53, 22 ביולי 2014 (IDT)
שאול אורון
שמו של שאול אורון לא פורסם עדיין בתקשורת הישראלית, אבל כבר פורסם בהרבה כלי תקשורת בחו"ל.
ראיתי גם את הקישור ששמת בדף השיחה. אין מקום לערך שמבוסס על טענות של חמאס וכשכל כך קצת פרטים ידועים. ויקיפדיה היא אנציקלופדיה ולא אתר חדשות. אופקאלף • שיחה • כ"ד בתמוז ה'תשע"ד • 12:33, 22 ביולי 2014 (IDT)
הותר עכשיו לפרסום. בפעם הבאה תבדוק את העובדות יותר טוב לפני שאתה מוחק ערכים.
אמרת בעצמך "עכשיו" אז אני לא מבין מה את/ה רוצה. גם עכשיו כשזה הותר לפרסום אין מקום לערך הנ"ל, כי, כאמור, ויקיפדיה היא אנציקלופדיה. אופקאלף • שיחה • כ"ד בתמוז ה'תשע"ד • 13:58, 22 ביולי 2014 (IDT)
Shirelorgad
אופק, שני הערכים שהעלתי הם שתי הגדרות הנכתבו ע"י ד"ר יגאל גליקסמן. ממומחה בביופידבק ובטיפול קוגנטיבי התנהגותי. שני הערכים הם עדיין בשלבי העריכה שלהם. כרגע כתבתי רק את ההגדרות הבסיסיות ובימים הקרובים אוסיף את ההסבר של ד"ר גליקסמן, איך להשתמש בהגדרה הזו בהקשר לדרך הטיפול שלו. בבקשה אל תמחק לי אותם עדיין. תודה מראש שיראל Shirelorgad Shirelorgad - שיחה 18:21, 6 באוגוסט 2014 (IDT)
שלום,
לא ברורה לי הודעתך. לפי בדיקתי, מעולם לא מחקתי ערך שלך. אשמח להבהרה. אופקאלף • שיחה • י"א באב ה'תשע"ד • 19:04, 6 באוגוסט 2014 (IDT)
היי,
ראיתי שתייגת אותי. לא הצלחתי להבין במה נדרשת עזרתי, ולכן טרם עניתי. תוכל אולי להסביר? אלדד • שיחה 22:17, 6 באוגוסט 2014 (IDT)
ראה שם את המקום שבו בורה תייג אותך, ממש מעל לתגובה שלי:) אופקאלף • שיחה • י"א באב ה'תשע"ד • 22:18, 6 באוגוסט 2014 (IDT)
ראיתי, בזמן אמת. ביקשתי שתסביר, כי לא רציתי לפתוח שם דיון נוסף:) (לא הגבתי אז, וחשבתי שהעניין הסתיים, עד שתייגת אותי מחדש היום). אלדד • שיחה 22:51, 6 באוגוסט 2014 (IDT)
אה, עכשיו הבנתי:-) השאלה היא האם לכתוב משך בנוסח "6 שנים, 5 חודשים וגם 6 ימים", או להחליף את ה"וגם" פשוט בו' החיבור. אופקאלף • שיחה • י"א באב ה'תשע"ד • 23:01, 6 באוגוסט 2014 (IDT)
אהה, תודה, סוף סוף הבנתי גם אני במה מדובר:) עדיף פשוט ו' החיבור. אענה שם. אלדד • שיחה 23:11, 6 באוגוסט 2014 (IDT)
מודיעים למנטרים ומבקשים לשחזר, אין לי רעיון אחר... אופקאלף • שיחה • י"ד באב ה'תשע"ד • 17:43, 10 באוגוסט 2014 (IDT)
אפשר לדעת מה היה הניסוי?
לדעתי הוא נכשל. הקישור ששמת לדך השיחה שלי, כל מי שילחץ עליו יגיע לדף השיחה שלו. אך הקישור צריך להיות לדף השיחה של מי שחסמת. כך שאם אני לוחץ על הקישור בחסימה שלך אני אמור להגיע לדף השיחה שלך ולא לשלי, כפי שקורה בשינוי שעשית. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 15:20, 10 באוגוסט 2014 (IDT)
היי,
המטרה שלי הייתה שכשהמשתמש רואה את הודעת החסימה הוא יוכל ללחוץ על המילה "דף השיחה שלך" ולהגיע לדף השיחה, ולא יצטרך לחפש את הקישור אליו. אני לא חושב שזה כל כך קריטי שמשתמשים שמסתכלים על החסימה יוכלו ללחוץ על הקישור ולהגיע לדף השיחה, כי הרי כשמסתכלים על זה מופיע בבירור קישור לדף השיחה. אם אתה חולק עליי אתה מוזמן לשחזר, אם כי אני חושב שהשינוי הוא לטובה. אופקאלף • שיחה • י"ד באב ה'תשע"ד • 17:37, 10 באוגוסט 2014 (IDT)
שינוי חלקי. אם היתה אפשרות ליצור קישור לכולם לדף השיחה של המשתמש (למרות שקיים ליד) זה היה הטוב היותר. אם לא, כרגע זה בסדר. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 08:01, 11 באוגוסט 2014 (IDT)
אכן, לא הצלחתי למצוא פתרון נכון יותר (זה לא אפשרי באמצעות שינוי התקצירים האוטומטיים, אולי יש פתרון יותר מתוחכם) ולכן התפשרתי על זה. אופקאלף • שיחה • ט"ו באב ה'תשע"ד • 09:11, 11 באוגוסט 2014 (IDT)
הסבות עתידיות
בהנחה שאתה מריץ היום, אז גמרנו את תבנית:סכסוך צבאי. יש לי עוד 8-10 הסבות בקנה, כולן על סמך שלד שכבר עשית. אמרת לי שעיקר העבודה הוא ליצור את השדות להעברה והבוט זה החלק הקל. אם תתן לי את הקוד, אוכל אני לסדר מה עובר למה, ואתה רק תצטרך לוודא ולהריץ! זה אפשרי? יקל לך על החיים. בורה בורה - שיחה 19:45, 10 באוגוסט 2014 (IDT)
לא נראה לי שאתה צריך את הקוד... צירפתי אותו, תראה כמה הוא חסר תוכן.
מה שצריך זה ליצור שלד של התבנית ע"ס התבנית אליה רוצים להסב. קח לדוגמה את מה שעשיתי במשתמש:Ofekalef/ארגז, ונסה לעשות משהו דומה ל{{קרב}}.
זה הכל? אם זה כך, זה קלי קלות. אכין משהו להסבת תבנית:מנהיג. בורה בורה - שיחה 20:24, 10 באוגוסט 2014 (IDT)
תעשה קודם את קרב, שנסיים אותה היום. אופקאלף • שיחה • ט"ו באב ה'תשע"ד • 20:26, 10 באוגוסט 2014 (IDT)
בדוק אותי. שים לב שהיית צריך להעביר גם קואורדינטות אם יש. תיקנתי. בורה בורה - שיחה 20:35, 10 באוגוסט 2014 (IDT)
אין כזה שדה בתבנית:מלחמה. בעצם תבנית מלחמה וקרב הן זהות פרט למה ששינית? אופקאלף • שיחה • ט"ו באב ה'תשע"ד • 20:38, 10 באוגוסט 2014 (IDT)
נכון, אבל תוך כדי התיקונים הכנסתי אותו בכמה ערכים כי ידעתי שתהיה הסבה. חבל לאבד את זה (אם כבר לא אבדנו). כן, ההבדל ביניהן היה מינורי מאוד. בורה בורה - שיחה 20:49, 10 באוגוסט 2014 (IDT)
בתבנית מלחמה זה כבר אבוד. בתבנית קרב זה יהיה בסדר. אופקאלף • שיחה • ט"ו באב ה'תשע"ד • 20:53, 10 באוגוסט 2014 (IDT)
משתמש:בורה בורה/הסבות סיבוב ראשון
התוכל לראות אם "אני פוגע"? אל תתייחס לתוכן, זו עבודה שלי... האם זה ירשום את השדות הריקים שאין להם מקבילה? בורה בורה - שיחה 21:15, 10 באוגוסט 2014 (IDT)
מה הכוונה "השדות הריקים שאין להם מקבילה"? אופקאלף • שיחה • ט"ו באב ה'תשע"ד • 21:59, 10 באוגוסט 2014 (IDT)
שדות שקיימים רק בתבנית:מנהיג כמו למשל "מנהיג דת בתקופה". את אלה אני רוצה להכניס כשורה ריקה למילוי עתידי. בורה בורה - שיחה 22:01, 10 באוגוסט 2014 (IDT)
הקוד שאתה רואה בדף שיצרת זה הקוד, אחד לאחד, שיופיע לאחר ההחלפה. אם יש שם שורה ריקה אז היא תהיה לאחר ההחלפה. אם אין, היא לא תהיה. תופיע השורה "תואר=", וכו'. אופקאלף • שיחה • ט"ו באב ה'תשע"ד • 22:33, 10 באוגוסט 2014 (IDT)
מעולה. עשית לי חיים קלים ביותר! נוכל עכשיו לרוץ עם זה חופשי ולתקתק את כולם. בורה בורה - שיחה 22:49, 10 באוגוסט 2014 (IDT)
בדקת גם את {{קרב}}? אריץ בקרוב. על איזו תבנית? אופקאלף • שיחה • ט"ו באב ה'תשע"ד • 09:11, 11 באוגוסט 2014 (IDT)
כמובן, היא כבר גם נמחקה. הריצה הבאה על תבנית:מנהיג והקוד כבר מוכן במשתמש:בורה בורה/הסבות. בורה בורה - שיחה 15:13, 11 באוגוסט 2014 (IDT)
טוב, אז שיעור קצר:-) הקוד {{{מפלגה|{{{מפלגות|}}}}}} מיותר. מה שאחרי הקו המפריד זה טקסט ברירת מחדל - מה יופיע אם הערך אינו קיים. לשים את אותו דבר פעמיים לא נותן לך שום דבר, ובמקום זה כותבים {{{מפלגה|}}}. משתמשים בזה במקרים כמו {{{שם העימות|{{{חלק מ|}}}}}} בשביל שאם אין שם העימות הוא יציג את חלק מ ואם אין חלק מ הוא לא יציג כלום. אופקאלף • שיחה • ט"ו באב ה'תשע"ד • 15:20, 11 באוגוסט 2014 (IDT)
אסביר לך מה התכוונתי בעברית... בתבנית מנהיג יש שני שדות, מפלגה ומפלגות. מה שרציתי זה להעביר את התוכן ממפלגה, ואם הוא ריק ממפלגות. עכשיו תכניס בקוד איך שנכון לעשותו. בורה בורה - שיחה 17:06, 11 באוגוסט 2014 (IDT)
אופס, לא התכוונתי לאחד שבו הם שונים:-) התכוונתי לדוגמה ל-|בן-זוג={{{בעל|{{{בעל|}}}}}}. שם זה פשוט מיותר. אופקאלף • שיחה • ט"ז באב ה'תשע"ד • 09:37, 12 באוגוסט 2014 (IDT)
אם מסבירים לי לאט, אני מבין... סדרתי כאמור לעיל. בורה בורה - שיחה 00:21, 16 באוגוסט 2014 (IDT)
מיזם האנימציה עבר תהליך שיקום עמוק, וכעת הוא חוזר, ובגדול ! בואו לעזור לכתוב ערכים ולשפרם, בקלות ובהנאה. המיזם יחזור לפעול ב-17 באוגוסט, וייגמר ב-8 בפברואר 2015 (עם ציון 101 שנים ל"גרטי הדינוזאור").
היי, אני עוקב אחרי הדיון שם ומגיב במקרה הצורך. תודה על ההודעות. אופקאלף • שיחה • ט"ז באב ה'תשע"ד • 11:46, 12 באוגוסט 2014 (IDT)
אתה מקסים
♥
ובהצלחה! ♡♡♡ 46.19.85.23 18:45, 13 באוגוסט 2014 (IDT)
משתמש:Kotz/סטטוס
גמרנו לטפל בכל תבניות הגיל חוץ מתבנית:מנהיג כי אמרתי לו שהשבוע אנו מעלימים אותה... יש מצב להריץ את משתמש:בורה בורה/הסבות שכבר בדקת דומני?
כמו כן ראה שם למטה שנצטרך כמה בוטים שיש לך תשתית. מה מצב הסיוע האפשרי?
משתמש שמזן מוכן לסייע רבות בעבודות ויקיגמדות כגון עדכוני תאריכים. גם החונך שלו יונה בעד. אני רוצה לנצל את הזמן עד שהוא חוזר לבי"ס להספיק כמה שיותר. יש מצב להריץ בוט פיצול תאריכים על תבנית:מונרך שדה תקופת שלטון כדי להעביר לו? אם כן, רק צריך ליצור שם תאריך התחלה ותאריך סיום? בורה בורה - שיחה 19:57, 14 באוגוסט 2014 (IDT)
הוספתי בתבנית:מונרך "תאריך התחלה" ו"תאריך סיום". בוט הפיצול יאכלס אוטומטית את שני השדות וירשום אצלי את השגויים, כמו שעשינו בתבנית מלחמה. בורה בורה - שיחה 10:39, 17 באוגוסט 2014 (IDT)
היי,
חזרתי מטיול וכרגע אין לי ממש כוחות לזה. נדבר במוצ"ש ואני מקווה שאחזור לעצמי עד אז:) אופקאלף • שיחה • י"ט באב ה'תשע"ד • 16:33, 15 באוגוסט 2014 (IDT)
תודה רבה על ההודעה. אופקאלף • שיחה • כ"א באב ה'תשע"ד • 22:29, 16 באוגוסט 2014 (IDT)
הממ... זה מקרה יחיד או סימפטום? בורה בורה - שיחה 05:29, 17 באוגוסט 2014 (IDT)
אם היו עוד מופעים של {{קרב או {{מלחמה שלא מייצגים את תבנית קרב או תבנית מלחמה אז יהיו עוד מקרים... נראה שצריך לעבור אחד אחד ולוודא. אופקאלף • שיחה • כ"א באב ה'תשע"ד • 09:43, 17 באוגוסט 2014 (IDT)
כן, יש עוד כאלה. יש דרך לחפש את הביטוי "{{ס:משתמש:Ofekalef/ארגז"? בורה בורה - שיחה 10:04, 17 באוגוסט 2014 (IDT)
הקדמתי אותך, אני בדיוק מריץ עכשיו בוט שעושה את זה. אופקאלף • שיחה • כ"א באב ה'תשע"ד • 10:05, 17 באוגוסט 2014 (IDT)
כן, זה גם מה שאני גיליתי ע"י חיפוש "תבנית:קרב". היו 5 תבניות כאלה, וחצי כבר תקנתי לפני הבוט. בורה בורה - שיחה 10:31, 17 באוגוסט 2014 (IDT)
החזר את "טביעה" ל"טביעה (אדם)"
אין לשנות גרסה יציבה, מה גם שברור שרוב המחפשים ירצו ערך זה וכמובן שמדובר בחיי אדם. ―אילן שמעוני (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)
שלום,
אני ביצעתי בקשה שהייתה בדף הבקשות ממפעילים, בהתאם להסכמה שהייתה בדף השיחה. לא ראיתי שם התנגדות שלך להעברה. אתה מוזמן להמשיך שם את הדיון. אופקאלף • שיחה • כ"ד באב ה'תשע"ד • 10:27, 20 באוגוסט 2014 (IDT)
שבת שלום. רק לוודא שעבר את אישורך. בברכה Assayas • שיחה • 19:44, 22 באוגוסט 2014 (IDT)
בהחלט, תודה על הערנות . שבוע טוב, אופקאלף • שיחה • כ"ח באב ה'תשע"ד • 21:45, 23 באוגוסט 2014 (IDT)
בבקשה. עדיף שירשום בתקציר הערה ונחסוך את זמן הברור. לא שאכפת לי לשוחח מעת לעת .....(-: Assayas • שיחה • 07:40, 24 באוגוסט 2014 (IDT)
מאז שהשלאפשטונדה הפכה לעניין שבשגרה אצלך, לא מזדמן לנו להחליף פה ושם מילה. היזהר שלא אקים את העמותה למניעת מנוחות קצרות של פעילי ויקיפדיה בעתות מלחמה. אופקאלף • שיחה • כ"ח באב ה'תשע"ד • 11:02, 24 באוגוסט 2014 (IDT)
רק לא את השלאפטודנטה שלי............--Assayas • שיחה • 16:24, 24 באוגוסט 2014 (IDT)
ראה שם. זה בוט החלפות פשוט, או מסוג הבוטים שאנו מריצים לצורך הסבת תבניות? בורה בורה - שיחה 21:49, 28 באוגוסט 2014 (IDT)
חכה רגע, משימה משימה! קודם תן לי לפצל את התאריכים... וגם לא ממש הבנתי מה המשימה הנדרשת, להעביר את הפרמטרים בלשון נקבה לפרמטר בזכר? זה לא אמור להיות מסובך. אופקאלף • שיחה • ג' באלול ה'תשע"ד • 21:58, 28 באוגוסט 2014 (IDT)
אני רק שאלה... אין הרבה, ראה משתמש:Kotz/סטטוס. נעשה ידנית. רק שאלתי אם זה בוט החלפות פשוט שיסיר את השורה? לא צריך שום לוגיקה. בורה בורה - שיחה 22:14, 28 באוגוסט 2014 (IDT)
צריך לכתוב קוד ומטבע הדברים הוא פחות טוב מאשר מגע יד אדם, אז אם אין הרבה, תעשו ידנית. אבל לא צריך רק להסיר, צריך גם להעביר לפרמטר הזכר, לא? אופקאלף • שיחה • ג' באלול ה'תשע"ד • 22:17, 28 באוגוסט 2014 (IDT)
זה כל הטריק... הכל מנוסח בזכר, והתבנית מציגה בנקבה על פי ויקינתונים! לכן אנו מסירים את זה מהתבנית, למנוע בלבולים. נראה לי שהבוט רק יצטרך להסיר השורות המיותרות. אעדכן אותך. בורה בורה - שיחה 22:24, 28 באוגוסט 2014 (IDT)
עדכון: כל המופעים החריגים טופלו ידנית. עדכנתי את המפרט. נחוצה רק מחיקת שדות. בורה בורה - שיחה 16:29, 29 באוגוסט 2014 (IDT)
עדכון שני: מסתבר שבטיפול במופעים החריגים נמחקו גם כל השדות המיותרים. בוט אינו נחוץ. בורה בורה - שיחה 16:10, 31 באוגוסט 2014 (IDT)
מילה טובה
ההחלפה תבנית:מנהיג --> תבנית:מנהיג1 הייתה הדבר הטוב ביותר שעשינו השנה. ראה למשל התיקון שלי בתנגיז סיגואה. התבנית הקודמת היתה כל כך מוגבלת, שהיו צריכים לעוות אותה כדי להציג מידע. עכשיו זה כל כך פשוט. בקרוב תבנית:מונרך... כבר זיהיתי שם +30 ערכים מהסוג הזה. בורה בורה - שיחה 18:56, 7 בספטמבר 2014 (IDT)
. כל הכבוד. אופקאלף • שיחה • י"ג באלול ה'תשע"ד • 13:56, 8 בספטמבר 2014 (IDT)
אם סידרת אז סידרת. תודה. אופקאלף • שיחה • י"ז באלול ה'תשע"ד • 19:37, 11 בספטמבר 2014 (IDT)
הוא לא סידר. הפקודה עדין נמצאת בשורה 25 בדף שלך. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 21:07, 14 בספטמבר 2014 (IDT)
תודה, לא שמתי לב שזה לא הקישור של אמיר. אופקאלף • שיחה • כ"ד באלול ה'תשע"ד • 14:23, 19 בספטמבר 2014 (IDT)
חונכות2
צהריים טובים אופק. בדקת את העניין עם "The Monster Tour"? אגב, נוספה לנושא תגובה שמעודדת את הפיצול. Hollywood9oz - שיחה 13:38, 19 בספטמבר 2014 (IDT)
עקרונית אתה יכול לפצל, אבל הייתי מציע להרחיב על הנושא קודם בערך הראשי, ואז להחליט האם לפצל. אופקאלף • שיחה • כ"ד באלול ה'תשע"ד • 14:23, 19 בספטמבר 2014 (IDT)
יצרתי ערך מורחב ומפורט של הטור - משתמש:Hollywood9oz/MONSTER. Hollywood9oz - שיחה 18:20, 19 בספטמבר 2014 (IDT)
אז תפצל:) אופקאלף • שיחה • כ"ז באלול ה'תשע"ד • 19:07, 21 בספטמבר 2014 (IDT)
בוט התיקון ל{{ש}} בתבניות
דברנו על זה פעם. מה יצא עם זה? ראיתי שהרצת לאחרונה את בוא ה-REF. זה לא דומה? בורה בורה - שיחה 18:26, 19 בספטמבר 2014 (IDT)
אכן.
החטיפה הייתה אירוע וגו'. אלדד • שיחה 18:59, 21 בספטמבר 2014 (IDT)
long time no talk - מה נשמע? שמחתי לראותך חוזר לפעילות - תקוותי שלא תגזים הפעם. יש מצב שתריץ את בוט "בעבודה"? אנשים עורכים ידנית את משתמש:Ofekalef/בעבודה לפי משתמשים, שזה כמובן מגוחך לגמרי. לא צריך כל יום, אבל קצת יותר תדיר מפעם בשנתיים יהיה נחמד. בב"ח - קיפודנחש 18:28, 23 בספטמבר 2014 (IDT)
אל תדאג, אני מאוזן:) הכל בסדר, מה איתך?
זה לא נשמע כמו משהו קשה, אני רק צריך לחטט בערמות התיקיות שיש לי ולמצוא את הקוד. אעדכן. אופקאלף • שיחה • כ"ט באלול ה'תשע"ד • 18:32, 23 בספטמבר 2014 (IDT)
לשאלתך: ברוך השם. טיפול הגמילה אמנם נכשל, אבל למדתי לחיות עם ההתמכרות... תודה - קיפודנחש 18:42, 23 בספטמבר 2014 (IDT)
טוב, זה היה קל משחשבתי. בוצע. רק חבל שלא חשבתי מראש לשים תו כיווניות, לא נורא. בקושי ראיתי אותך כאן, אז אני דווקא יכול להעיד שהטיפול היה די מוצלח. אופקאלף • שיחה • כ"ט באלול ה'תשע"ד • 18:45, 23 בספטמבר 2014 (IDT)
ערכים בעבודה
שלום אופק, תזמורת הגדנ"ע, הוא לא ערך שיצרתי או ערכתי. יתכן שהצבתי את תבנית העבודה עבור כותב הערך העיקרי. לגבי שני הערכים האחרים, כתבתי כבר בדף שיחתי כי אני מתכוונת להשלימם. בברכה, אילי - שיחה 09:59, 24 בספטמבר 2014 (IDT)
אין בעיה. זוהי הודעה אוטומטית של בוט, אין לו דרך לבדוק האם כבר הבטחת לסיים:) תודה! אופקאלף • שיחה • כ"ט באלול ה'תשע"ד • 10:03, 24 בספטמבר 2014 (IDT)
לכולם אתה מריץ ורק לי לא? בורה בורה - שיחה 17:53, 28 בספטמבר 2014 (IDT)
כשההרצה של הבוט שלך תהיה כמו של זו, אז תוכל לדבר:) אופקאלף • שיחה • ד' בתשרי ה'תשע"ה • 17:55, 28 בספטמבר 2014 (IDT)
משתמש:מתניה!= משתמש:matanya
סתם שתדע, פעם הבאה שתרצה למשוך את תשומת ליבי. מתניה • שיחה 14:47, 28 בספטמבר 2014 (IDT)
העיקר שהוא מעיר לי את זה על עצמו כבר שבע פעמים... בורה בורה - שיחה 17:37, 28 בספטמבר 2014 (IDT)
משום מה זכרתי שאתה מתניה. טוב, נו. אופקאלף • שיחה • ד' בתשרי ה'תשע"ה • 17:44, 28 בספטמבר 2014 (IDT)
בקשה לבוט
אופק שלום,
יש לי בקשה לבוט שאולי אתה יכול ליצור אותו. בוויקיפדיה מופיע רבות {{דגל|שם מדינה}}[[שם מדינה]] בגלל שהצורה הנ"ל נמצאת בשימוש רב לפני מספר שנים נוצר קיצור שמחליף אותו כך שאותה תצוגה תהיה בשימוש {{דגל|שם מדינה||+}}. האם אתה חושב שניתן ליצור בוט שיבדוק אם הפרמטר שמופיע בתבנית דגל הוא גם מה שמופיע ישר אחרי (עם רווח או בלעדיו) ויחליף לצורה המקוצרת? יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 11:49, 3 באוקטובר 2014 (IDT)
אני אבדוק, אבל יש לי עוד מחויבויות קודמות, אז זה ייקח קצת זמן. אופקאלף • שיחה • י"א בתשרי ה'תשע"ה • 20:12, 4 באוקטובר 2014 (IDT)
בעד התיקון הזה. כמובן שאחרי שני הבוטים שאני ביקשתי... בורה בורה - שיחה 05:00, 5 באוקטובר 2014 (IDT)
אבל שלי יותר חשוב. אופק אתה צריך לקבוע סדרי עדיפויות בחיים, קודם הבקשות שלי, אחר כך הלימודים ורק בסוף עם יש לך זמן אז הבקשות של בורה בורה. נ.ב. וברצינות, ברגע שיהיה לך זמן אשמח עם תצור בוט כזה. אם יש לך שאלות על התבנית, למרות שהיא פשוטה, אתה מוזמן לשאול. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 22:58, 5 באוקטובר 2014 (IDT)
יונה ב., אם אתה עושה 5 אותיות בשיחת משתמש:בורה בורה/קטגוריות, אני מעלה אותך בוט אחד למעלה... בורה בורה - שיחה 23:23, 5 באוקטובר 2014 (IDT)
אני כבר לא עוקב. מה זה הקטגוריות? בכל מקרה, לפני יום רביעי אני לא מאמין שיהיה לי זמן לכך. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 23:27, 5 באוקטובר 2014 (IDT)
זו הכנה לרשימת קטגוריות אמיתיות של אישים שמהם ניצור רשימות אישים לטיפול בוויקינתונים. כמה שזה נשמע מוזר, לא קל ליצור רשימת אישים מלאה, עקב הקטגוריות הסיבוביות. בורה בורה - שיחה 23:50, 5 באוקטובר 2014 (IDT)
אופק שלום, בהמשך לבקשה זו, האם יצירת בוט שתעבור רק על רשימה מסויימת במקום מסויים יכול להיות פשוט יותר? ראה את הרשימות ב-משתמש:בורה בורה/עיר/פרמטר מדינה מכיל דגל/ואין בו פלוס שם בתבנית עיר יש את הצורה {{דגל|שם מדינה}}[[שם מדינה]] ואת הדף משתמש:בורה בורה/עיר/פרמטר מדינה לא מכיל דגל שבהם כרגע יש רק את שם המדינה (ולפעמים גם זה לא) ועליו יש להוסיף את התבנית דגל באותו פורמט. אתה חושב שטיפול בהם יהיה מהיר יותר מהמקרה הכללי? יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 14:53, 15 באוקטובר 2014 (IDT)
גם המקרה הכללי קל, פשוט יש לי מבחן גדול (שוב...) ב-20 ואני לא רוצה להיכנס לזה עד אז. זה יוכל לחכות? אופקאלף • שיחה • כ"א בתשרי ה'תשע"ה • 15:39, 15 באוקטובר 2014 (IDT)
חיכה כמה חודשים כך שזה יחכה עוד כמה ימים. בהצלחה וחג שמח, יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 16:09, 15 באוקטובר 2014 (IDT)
מסתמן שבתבנית עיר בשדה "מדינה" זה לא יהיה נחוץ. ראה שיחת משתמש:בורה בורה#תבנית:עיר. אבל יהיה נחוץ במקומות אחרים כגון "יחידה שלטונית ראשונה" שנייה ושלישית. בורה בורה - שיחה 06:13, 17 באוקטובר 2014 (IDT)
סקריפט בדיקה בחלון העריכה
ערב טוב. איפה אני מוצא את התכולה של הסקריפט הזה?, תודה Assayas • שיחה • 19:20, 5 באוקטובר 2014 (IDT)
כלומר, את ההחלפות שהוא מבצע? אופקאלף • שיחה • י"ב בתשרי ה'תשע"ה • 20:14, 5 באוקטובר 2014 (IDT)
החלפות, המלצות לתיקוני לשון וכו' Assayas • שיחה • 20:22, 5 באוקטובר 2014 (IDT)
ההחלפות הן מוק:רה, בראש הדף מדיה ויקי:Gadget-Checkty.js מופיעות מספר הודעות מהן אתה יכול לראות על מה הוא מתריע. זהו פחות או יותר, יש עוד כמה בודדים שאפשר לראות בהמשך הקוד. אופקאלף • שיחה • י"ב בתשרי ה'תשע"ה • 21:21, 5 באוקטובר 2014 (IDT)
ראה כאן
. ברגע שהיה סימן "|" כחלק מההערה (וזה מין מנהג כזה, מסתבר), זה הופך למפריד בין פרמטרים וחצי הערה הולכת. רשימה של חשודים כאלה נמצאת בשיחת קטגוריה:דפים שמשתמשים בפרמטרים כפולים בקריאות לתבניות/הערה. צריך לתקן את הבוט שלך שלכל הפחות יחליף את | ב{{!}}. אבל לא כל | בגלל שיכול להיות | בתוך סוגריים מרובעים או מסולסלים ואז צריך להשאיר אותו. וכל הכבוד לשמזן שהבין מאיפה זה בא. «kotz» «שיחה» 00:15, 5 בנובמבר 2014 (IST)
מכיר, אחרי שזה קרה כמה פעמים פשוט ביטלתי את ההחלפות אם יש | בהערה. לפי הרשימה אני רואה שלא הרבה ערכים התקלקלו. לא נראה לי שיש הרבה מה לעשות פרט למעבר על הערכים האלו באופן ידני. אגב, יש רשימה של ערכים שמכילים <ref>, אני רק לא זוכר איפה:-) אופקאלף • שיחה • י"ב בחשוון ה'תשע"ה • 08:26, 5 בנובמבר 2014 (IST)
ורשימה של ערכים שמכילים <source> יש? @IKhitron 15:25, 6 באוקטובר 2015 (IDT) ―kotz (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)
אני מניח שהטעות בתבנית נעשה בכוונה לבדיקות? אם לא, כדאי לתקן את התבנית ולהסיר את הקו האנכי המיותר. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 23:12, 12 בנובמבר 2014 (IST)
כן, לבדיקות:) אופקאלף • שיחה • כ"ו בחשוון ה'תשע"ה • 14:03, 19 בנובמבר 2014 (IST)
למה?
"שינה את ההרשאות של משתמש:Ofekalef ממפעיל מערכת למפעיל מערכת וגם מנטר"
אני מקווה שאתה לא מוותר על הרשאות המפעיל שלך. אין לנו עודף במפעילים:-(
בברכה, רחל - שיחה 15:18, 12 בדצמבר 2014 (IST)
מוותר כי בקושי יש לי זמן, ואני בקושי מפעיל את ההרשאות שלי בזמן האחרון... חבל לי, כי סביר להניח שעוד זמן מה אחזור וכן יהיה לי זמן, וסביר להניח שלא אלך שוב למפעיל נולד כי זה סתם מטרטר את הקהילה... אופקאלף • שיחה • כ' בכסלו ה'תשע"ה • 15:27, 12 בדצמבר 2014 (IST)
אם המצב הוא זמני לא כדאי שתוותר על ההרשאות עכשיו. לא כולם צריכים להיות פעילים כל הזמן בצורה אינטנסיבית. וגם פעילות על אש נמוכה היא מבורכת. בברכה, רחל - שיחה 15:34, 12 בדצמבר 2014 (IST)
טוב, שכנעת אותי למחוק את הבקשה שאמורה הייתה להתמלא ממש בקרוב, אחשוב על זה עוד קצת. אם יוצא לחברי קהילה נוספים לבקר כאן, אשמח לשמוע את דעתם. שבת שלום, אופקאלף • שיחה • כ' בכסלו ה'תשע"ה • 15:49, 12 בדצמבר 2014 (IST)
יופי! שבת שלום, רחל - שיחה 15:52, 12 בדצמבר 2014 (IST)
גם לדעתי אם המצב זמני עדיף שתישאר עם ההרשאות. בברכה, שפם אדום - שיחה 00:30, 14 בדצמבר 2014 (IST)
גם לדעתי. עוד כמה זמן תחזור לכאן במלוא העוצמה? שמזן‡שיחה • ל' בכסלו ה'תשע"ה • 09:18, 22 בדצמבר 2014 (IST)
הדברים נזילים בכל מה שקשור להיקף הפעילות של העורך בממוצע. אם אתה מרגיש שעברת רף מסויים של זמן ללא פעילות - ואתה לא משער שהדבר ישתנה, בקש להסיר את ההרשאות. אם אתה חושב שיש סיכוי סביר ומעלה שתחזור להשתמש בהם בפרק זמן של כמה חודשים - אפשר להשאיר. רק אם עברת פרק זמן חריג (למשל שנה), שבו אתה לא פעיל, עדיף שתסיר את ההרשאות. על פי רוב, כשמגיעים לפרק זמן חריג מישהו גם ידאג להעיר לך גארפילד - שיחה 10:16, 22 בדצמבר 2014 (IST)
לדעתי, אם כרגע אתה עסוק, תוכל לתרום כשיהיה לך זמן. גם אם זה בעוד חודש, או חודשיים. כרגע יש מחסור די חריף במפעילים, כך שכל אחד שיש לנו כרגע במצבה יכול להועיל ברגע שנוח לו לתרום בתחום הזה. מצטרף לדבריו של גארפילד לעיל. אלדד • שיחה 10:19, 22 בדצמבר 2014 (IST)
לא התכוונתי האם למחוק את זה, יונה ב., אלא לשים ב-nowiki. ראיתי את זה מזמן. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 13:25, 1 בינואר 2015 (IST)
לא באמת צריך את זה, מחקתי. מחקתי גם את דפי המשנה שמכילים את הקטגוריה בפסקה לעיל. תודה לשניכם. אופקאלף • שיחה • י"ג בטבת ה'תשע"ה • 21:29, 3 בינואר 2015 (IST)
הצעתי למחוק לפני שקיבלת את ההרשאות מחדש... שבוע טוב, יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 11:15, 4 בינואר 2015 (IST)
הצץ נא בעריכה זו. קצת קשה לראות מה קורה שם, בגלל בעיות כיווניות, אבל קל לראות שלפני העריכה לא היו שגיאות הערה ("cite error") ואחריה יש. זה הולך בערך כך: יש הערה עם "ref name=", וארחי העריכה זה נראה בערך כך: שם=ref name=. כמובן שזו טעות. אנא בדוק אם הבוט תוקן מאז, ואם לא, נסה לתקן, או שצריך להוציא את הבוט (או לפחות את הפונקציונליות של החלפת ref בהערה) לגמלאות. בב"ח - קיפודנחש 04:08, 16 בינואר 2015 (IST)
היי קיפוד,
תודה על תשומת הלב. לפני העריכה של הבוט היה כתוב ref name=ref name=Grammy2011. אין לי ממש דרך לטפל בזה (אפשר כמובן לעשות פתרון ספציפית למקרה הזה אבל סביר להניח שאין מופעים של דבר כזה שוב), אבל זו גם לא נראית לי תופעה נפוצה. בינתיים אין לי זמן להוריד את ה-dump ולהריץ, אז גם ככה הוא לא רץ... מה דעתך, שווה בגלל זה לא להריץ אותו?
אגב, אם אפשר לנצל"ש, בא לך, אם אתה זוכר, להזכיר לי איזה בוטים אני צריך להריץ שדורשים עדכון שוטף? אני כבר לא זוכר... אופקאלף • שיחה • כ"ה בטבת ה'תשע"ה • 11:28, 16 בינואר 2015 (IST)
בוט החלפת ref
היי. גיליתי עכשיו שאתה מריץ בוט שמחליף את ref ב{{הערה}} ורציתי לשאול: האם הוא לוקח בחשבון את השינוי שעשיתי בתבנית בזמן האחרון - פרמטר group של ref שאמור להפוך ל|קבוצה=? תודה, יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 20:53, 25 במרץ 2015 (IST)
הרצתי אותו פעם אחת ומאז לא. אני יכול להריץ אותו שוב אבל זה ידרוש ממני קצת זמן. לגבי השאלה, התשובה היא לא. אופקאלף • שיחה • י"א בניסן ה'תשע"ה • 17:25, 31 במרץ 2015 (IDT)
תודה. לא רציתי לבקש שתריץ. רק חששתי שירוץ ויעשה בלגן בגלל השינוי. כל טוב, יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 17:35, 31 במרץ 2015 (IDT)
תנועה לשקט
שלום אופק! כתבתי ערך על תנועה לשקט, מבלי לדעת שמחקת אותו בעבר. אני בקשר עם אחת מיוצרות השיטה, כך שאם יש בעיה של זכויות יוצרים, היא תוכל לתת לי רשות להשתמש בחומרים שלה. אני לא מקבל תשלום ממנה. ניסיתי לשמור את הערך, ואז קיבלתי את החיווי על המחיקה. תוכל להסביר מה הבעיה שהייתה? תודה. המתנהלאיטו • שיחה • אופניים, זה האוטו שלי 12:58, 3 ביוני 2015 (IDT)
המידע הועתק מילה במילה מהאתר www.t-sheket.co.il/207210/all. אם אתה כותב במילים שלך על השיטה ולא מעתיק ממקום כלשהו - לא תהיה הבעיה הזו. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 09:06, 4 ביוני 2015 (IDT)
טוב לראות אותך
נעלמת קצת. ביקורת - שיחה 10:21, 30 ביוני 2015 (IDT)
בהחלט, אולי עכשיו יהיה לי קצת זמן. תודה על קבלת הפנים. אופקאלף • שיחה • י"ג בתמוז ה'תשע"ה • 16:24, 30 ביוני 2015 (IDT)
גיחה קצרה? עדיין תולים תקוות. ביקורת - שיחה 00:43, 12 באוגוסט 2015 (IDT)
אין לי זמן . כנראה איאלץ גם להסיר את הרשאות המפעיל שלי. אופקאלף • שיחה • י"ב בתשרי ה'תשע"ו • 13:29, 25 בספטמבר 2015 (IDT)
חבל מאד. אבכה עליך בכי. יש חיים מחוץ לוויקיפדיה, אני בטוח שאתה מנצל אותם היטב, שיהיה לך חג שמח וחורף טוב, וברגע שיהיה לך זמן שוב במלוא התנופה (לא מוותרים על ביקורון שבועי קצר לפחות). ביקורת - שיחה 22:53, 26 בספטמבר 2015 (IDT)
שיחה:Http://news.bbc.co.uk/onthisday/hi/dates/stories/february/25/newsid 2516000/2516621.stm הידיעה באתר ה-BBC
היי. למקרה ששוב תופיע כאן, שים לב לדף הזה שמחקתי. תוכנו היה {{קיים הידעת|25 בינואר - סדרה 2}} והוא נוצר במאי 2012. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 17:40, 5 באוקטובר 2015 (IDT)
אין לי מושג למה הוא נוצר:) תודה. אופקאלף • שיחה • כ"ז בחשוון ה'תשע"ו • 20:44, 8 בנובמבר 2015 (IST)
המשתמש הזריז בוויקיפדיה
טוב אז עכשיו כשהתחיל לי החופש הגדול (קצת אירוני אבל אלו הם חיי סטודנט), אשמח להתעדכן קצת - אתה עוד פעיל?
ההפסקה המתוכננת עד סוכות שכתובה לך בדף המשתמש הכוונה לסוכות הבא בעצם?
ועכשיו לשאלה הקונקרטית - האם ישנם מיזמים שניתן לקחת בהם חלק? (אבל כאלה משמעותיים, שיגייסו את הידע הרב שיש לי בתור סטודנט!)
דבר נוסף - האם כדאי לי, ומאילו סיבות - ליצור בוט משל עצמי? (אני אפילו לא יודע לאילו מטרות ניתן ליצור בוטים חוץ מאשר לניטור וקבלת פנים לחבר'ה חדשים..)
בברכת שבת שלום, Gotenks33 • שיחה • מיזם האמינות! 17:36, 2 בספטמבר 2016 (IDT)
אני יודע שאתה מעריץ או אוהב את הזמרת ליידי גאגא אז אני מאוד מעריץ אותה ואני רואה שיש ערכים בסיבובי ההופעות שלה, באלבומה החדש JOANNE, השירים BEAUTIFUL DIRTY RICH, TILL IT HAPPEND TO YOU והאלבום המשותף שלה ושל טוני בנט משנת 2015 ערכים שלא קיימים, אלה שצבועים באדום... תוכל ליצור אותם בבקשה? תודה.
ראיתי שאתה עובד על הרחבה משמעותית של הערך, אך עדיין נותרו פרקים רבים להשלמה. אשמח לעזור בכתיבתם אם אתה מעוניין. אסף ב. - שיחה 00:20, 9 באוגוסט 2021 (IDT)